Avatar billede napisok Nybegynder
17. juni 2005 - 16:20 Der er 6 kommentarer

mac til pc

Jeg skal overføre nogle filer fra en 10 år gammel mac til en pc med windows xp. Hvordan kan jeg gøre det, det er nogle tekstfiler og billedefiler. Kan det gøres via kabel (hvilket). Der er et floppydisk i mac, men det virker ikke.
Avatar billede plazm Nybegynder
17. juni 2005 - 16:26 #1
er der mulighed for internet forbindelse på mac'en ? eller netkort ?
Avatar billede foodear Praktikant
17. juni 2005 - 16:30 #2
Jeg vil tro du skal bruge en LocalTalk til Ethernet adapter
Avatar billede hr.usb Nybegynder
18. juni 2005 - 09:23 #3
Avatar billede foodear Praktikant
23. juni 2005 - 09:40 #4
Hej napisok
Hvis du bor i nærheden af Mors, så har jeg en LocalTalk til Ethernet adapter du må låne
Avatar billede napisok Nybegynder
24. juni 2005 - 04:50 #5
Hej alle hjaelper, det er en mac der staar i usa, jeg er paa ferie herovre. Mac har ingen internet forbindelse, hvad er en localtalk til ethernet adapter
Avatar billede foodear Praktikant
24. juni 2005 - 14:15 #6
På ældre Mac´s brugte man et netværksinterface som blev kaldt LocalTalk, der bruges et lille rundt stik a´la PS/2, adapteren omsætter LocalTalk signalet til ethernet (rj45)