Avatar billede nusser49 Nybegynder
17. juni 2005 - 14:32 Der er 8 kommentarer

Kursus i Hjt Log

Kunne man ikke lave herinde på Ekperten lave et kursus i Hjtlog' hvor man kunne lære det fx. Et program hvor man fik en log også skulle man sætte flueben ved det man ville fixe, også fixet programmet de man gerne ville have fjernet også stog der fx et RØD!  ( også var de der stadig ) ved den der var forekerte og dem der var rigtige var der bare et Grøntflueben.

Eller et andet forslag hvad amids lage en log også kunne man prøve og løse den også sagde de om de var forkerte eller rigtige!
Avatar billede NanoQ Nybegynder
17. juni 2005 - 15:01 #1
Søg, og du skal finde: http://www.eksperten.dk/artikler/642
Avatar billede nusser49 Nybegynder
17. juni 2005 - 15:05 #2
Nu tænkte jeg jo på et dansk kurus
Avatar billede huset Praktikant
17. juni 2005 - 15:10 #3
Er da også på dansk linket
Avatar billede kalp Novice
17. juni 2005 - 15:12 #4
www.hijackthis.de

men stol ikke 100% på den.. men du kan vel godt øve dig med den;)
Avatar billede huset Praktikant
18. juni 2005 - 08:24 #5
det er jo ikke damsk kalp
Avatar billede fromsej Praktikant
23. juni 2005 - 16:06 #6
http://www.hijackthis.de/ Er lige til at lukke op og puste grise i.
Der findes ikke danske kurser i at løse logs, os bekendt.
Tom Coyote har et Class Room, jeg mener wilders også har, men det er på udenbys.
Avatar billede kalp Novice
24. juni 2005 - 09:11 #7
jeg har aldrig sagt hijackthis.de resultater kan bruges til noget.. og nej den er ikke dansk, men forhåbentlig kan han forstå de symboler der anvendes:)
Avatar billede fromsej Praktikant
24. juni 2005 - 23:19 #8
24/06-2005 09:11:00 >> Øhh hvorfor så lægge linket?????????????
Den er og bliver PHV!!!