Avatar billede none Nybegynder
17. juni 2005 - 09:14 Der er 1 kommentar og
1 løsning

link fra html til frames i swf

Hallosa
Jeg har en ide om en menu der ligner flash men er html....
MEN hvordan får jeg et link i mit html til at gå til en bestemt frame i min swf?
Altså .... <a onmouseover="minFlash-frame2">Link 1</a>
<a onmouseover="minFlash-frame3">Link 2</a> osv....

Det rigtig gode svar består af en function så jeg kan kalde den og sende frame nummer med (-:
Avatar billede martin_dalgaard Nybegynder
17. juni 2005 - 18:59 #1
hmm... dette er nok et meget dårlig svar :)
men man kan sende lidt info til en xml eller asp/php side, hvor så flashet hele tiden henter info fra.
så du siger bare til asp/php/xml siden at nu er du altså i næste frame(eller lignene).
også henter flashet hele tiden fra siden, og når man har trykket kan den se, ups nu skal jeg jo til næste frame.

Det hjalp nok ikke, men det er muligt at gøre det på den måde.

Hilsen Martin Dalgaard.
Avatar billede none Nybegynder
02. august 2005 - 11:12 #2
lukker spm.