Avatar billede snie97 Nybegynder
16. juni 2005 - 20:42 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Vektorisering af logo

Hej

Er der nogen der kan vektorisere dette logo for mig?

http://tinypic.com/5zkzcy

Der er 200 point for opgaven...
Avatar billede trim Praktikant
16. juni 2005 - 23:25 #1
Avatar billede snie97 Nybegynder
20. juni 2005 - 13:17 #2
det er da ikke vektor...

vektor er ai, eps eller andre formater - men ikke swf
Avatar billede gecko Nybegynder
22. juni 2005 - 17:54 #3
Avatar billede exp-oprydning Nybegynder
29. oktober 2005 - 22:49 #4
Der er gået lang tid siden du stillede dette spørgsmål.

Det er god skik på Eksperten at følge op på sine spørgsmål, af simpel
respekt for webstedets koncept, og de brugere der har gjort sit for at
hjælpe dig. Dette kunne være ved for eksempel:

1. At give nødvendig feedback så de der forsøger at hjælpe
    kan fortsætte med det.
2. At acceptere et af de svar der er blevet afgivet.
3. Hvis ingen rigtige besvarelser er givet, kan du selv lægge
    et svar og fortælle hvad løsningen blev. Husk at belønne folk
    der muligvis har brugt lang tid på at hjælpe dig frivilligt.
4. Hvis en rigtig besvarelse er givet som en kommentar, skal du
    bede personen om at lægge et svar, og herefter acceptere det.

Et svar accepteres på følgende måde:

1. Log ind med dit Eksperten brugernavn og password.
2. Hvis en besvarelse er afgivet vil der nederst være en kasse med
    de brugernavne der har svaret. Du skal med musen markere de relevante
    brugernavne, og herefter klikke på den knap der hedder ”Accepter”.