Avatar billede fcand Nybegynder
16. juni 2005 - 18:49 Der er 9 kommentarer og
3 løsninger

hvad synes i om designet?

hey eksperter!
Hvad synes i om dette design??

URL: http://www.afcdesign.dk/div/attica/design.jpg

//fcand
Avatar billede weblex Nybegynder
16. juni 2005 - 18:57 #1
Det er vel ok - men ikke i nærheden af dit eget design ;o)
Avatar billede jpvj Nybegynder
16. juni 2005 - 19:04 #2
Ikke noget særligt indbydende eller pænt. Lidt kedeligt.
Avatar billede Slettet bruger
16. juni 2005 - 19:09 #3
det er jo veludført - ingen tvivl om det, men syns som de andre siger også bare det er kedeligt - lidt for farveløst.
Avatar billede wanze Nybegynder
16. juni 2005 - 19:18 #4
Tjah, for kedeligt og synes ikke at den mørkeorange passer sammen med den lyserblå.
Avatar billede fcand Nybegynder
16. juni 2005 - 19:23 #5
farverne har jeg fået besked på skulle være sådan - det er til en online webshop - "profiessionel" brug - så nej den er ikke lige så spraglende som min egen, men det er der jo en grund til :) - målet var: grå nuancer, simpelt design, skulle se prof. ud!
Avatar billede jakoba Nybegynder
16. juni 2005 - 20:56 #6
meget neutralt. farveløst og kedeligt, men sikkert salgbart til en infosite. Næppe til en salgssite som det ser ud til at være beregnet for.
Avatar billede domaz.dk Novice
16. juni 2005 - 22:44 #7
syns faktisk det er indkøbskurven der ødelægger det... den ser for dominerende ud... også ser det ud som den svæver... tror du skal ændre lidt i skyggerne til den hvis du vil beholde den...
Avatar billede xerofyt Nybegynder
17. juni 2005 - 02:12 #8
Tja... alle andre kan tilsyneladende ikke lide det... så det er sku nok bare mig der er helt ude af den mht. vurdering af den slags... jeg ser ikke på om det er godt lavet... eller om det er svært at lave... men som bruger kan jeg godt lide at det er enkelt... vil gerne se det færdige resultat...

kasperglerup@newmail.dk
Avatar billede lulc Nybegynder
17. juni 2005 - 07:20 #9
Ja, indkøbskurven ligger meget dominerende. Også fordi den er centreret. Evt. skubbe indkøbskurven over i højre side?

Og så logoet. Eller skriften i venstre hjørne. Jeg ville nok lave den om. Det er lidt svært for mig at se hvad der står umiddelbart. Måske bare lave skriftypen om ?

Ellers ser det godt ud.
Avatar billede fcand Nybegynder
17. juni 2005 - 19:57 #10
Skrifttypen bliver lavet om - ved godt den er svær at tyde - jeg kan ikke forstå hvorfor i synes jeg skal lave indkøbsvognen om fordi den dominere??? Det er jo det siden handler om - online SHOP! Så er det da vigtigt at man hurtigt kan se hvad man har i sin vogn, og kan finde den!?!? - Selvfølgelig ser designet "kedeligt" ud uden indhold - men mon hvordan jubii.dk ville se ud uden indhold? - Prøv at forestil jeg siden med indhold, så nytter det ikke noget at designet stjæler billedet jo, især ikke når siden skal indeholde produkter som skal falde brugeren i øjnene :) - sådan er min mening i hvert fald, men stadig tak for jeres kommentarer indtil videre - det er rart nok at få forskellige meninger om det jo :)
Avatar billede deetox Nybegynder
19. juni 2005 - 00:13 #11
det er ikke perfekt. behold topbanneret. det er fint nok, men resten ser lidt klodset ud (sorry). dine header bjælker er alt for store og som de andre siger, lidt monotomt. ekspermenter lidt med farverne.
Avatar billede fcand Nybegynder
18. august 2005 - 20:48 #12
tak for kommentarerne :)