Avatar billede schmidti Nybegynder
16. juni 2005 - 14:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Problem med billede i HTML-mail

Hey alle

TJEN 200 POINT!!! :)

Har et lille problem med min html-mail. jeg har ingen problemer med at lave den osv. Jeg er i tvivl om dette overhovedet kan løses for problemet ligger i Outlook Express 6. Når jeg sætter min HTML mail ind sidder den ikke helt perfekt. Der er en topgrafik som står så tæt på venstre side i mailen som den skal, men den står ikke lige så pænt i toppen der er et mellemrum på en linje. Altså der er ikke lige meget "luft" på begge sider. Det er muligt at ændre det "manuelt" når man sender mailen men denne indstilling bliver jo ikke gemt så spørgsmålet er om man kan lave det på en eller anden måde så det bare står rigtig så man er fri for at lave det om hver gang. Og jeg har tjekket min html-mail. Den står som den skal i GoLive som det er lavet i men den laver det mellemrum i outlook express 6.

MVH

Peter
Avatar billede miss-g Seniormester
21. juni 2005 - 03:01 #1
Prøv at gøre det omvendt. Lav din signatur/brevpapir i outlook, og gem. Så åbner du html filen i Golive og retter den til og gemmer.

Koderne er formentlig lidt forskellige (starten af den).... - derfor arbejd videre med Outlook´s koder.
Avatar billede schmidti Nybegynder
24. juni 2005 - 09:48 #2
Hmm ok det vil jeg prøve, men ellers er det ok så smid evt. et svar såer pointene dine :)
Avatar billede miss-g Seniormester
07. juli 2005 - 10:46 #3
Fik du det til at virke?