Avatar billede cvsac Nybegynder
06. april 2001 - 11:51 Der er 14 kommentarer og
6 løsninger

vudering af site

vil i venligst vudere www.easyfrag.dk og sige hvad i syntes om designet osv. kom eventuelt med gode forlag osv. osv.
Avatar billede nil.dk Nybegynder
06. april 2001 - 11:55 #1
Det er svært overhovedet at finde ud af hvad siden handler om.

Der er for mange bannere.. de tager al opmærksomheden.

Topgrafikken er flot.

Jeg synes det er cool at I har flyttet navigationen til højre side i stedet for det normale: venstre.

8@13
Avatar billede cvsac Nybegynder
06. april 2001 - 11:56 #2
det med bannerne : de bliver flyttet ... det er kun fordi vi har det der arrangement på mandag og jeg simpelt hen ikke har tid til at´sætte dem andre steder lige PT ... men du har ret de ser pisse irreterende ud
Avatar billede brianmp Nybegynder
06. april 2001 - 11:57 #3
Fedt design, og generalt en fed side. Jeg synes dog at du skal lave om på din tilmeldings-form, da den ikke passer med resten af designet. Hvis den skal se sådan ud, så lav i det mindste mellemrum mellem kanten og teksten. Det står meget tæt på.

Din webmail virker ikke

B_M_P
Avatar billede brianmp Nybegynder
06. april 2001 - 11:58 #4
Jeg giver nil.dk ret. For mange bannere på forsiden.
Avatar billede cvsac Nybegynder
06. april 2001 - 11:59 #5
webmailen burde sådan set fungere meget godt ... den er bare pisse langsom til at finde siden ... (det retter jeg også lige)
Avatar billede brianmp Nybegynder
06. april 2001 - 12:00 #6
Ok nu kom den også. Ja du har ret, den langsom.
Avatar billede casper_ghost Nybegynder
06. april 2001 - 12:05 #7
måske i skulle henvise til at siden skal ses i 1024x768 da man jo som sagt ikke kan se det hele i 800x600 som jeg kører og jeg tror også en hel del af den danske befolkning gør

/casper
Avatar billede brianmp Nybegynder
06. april 2001 - 12:05 #8
Ups. Jeg tror jeg mangler et \"er\" :)
Avatar billede ezzuk Nybegynder
06. april 2001 - 12:18 #9
jeg må sige; det er et flot logo der står på forsiden, men resten af designet er ikke endvidere pænt. jeg menr at du skal glemme din brug af frames, og så gå over til tabeller i stedet for.

jeg syns heller ikke at det er pænt at der er 3 bannere under hinanden.

navigatiionsbaren i højre kant? det ser pænere ud i venstre kant.
Avatar billede tess Nybegynder
06. april 2001 - 13:12 #10
Jakob\'s Law of the Internet User Experience siger følgende:

\"Users spend most of their time on other sites. This means that users prefer your site to work the same way as all the other sites they already know.\" useit.com

Derfor skal navigationsbaren være i venstre side.

Fra toppen og ned til første banner udgør op til 50% af hele sidehøjden afhængig af hvordan ens browser er indstillet. Og det indeholder ikke andet end et logo og teksten .Forside. Hvad betyder forresten punktummet før Forside?

Jeg bruger 800X600, så jeg kan kun se det halve af din navigationsbar. Gode hjemmesider tager højde for forskellige skærmopløsninger, og vinduer der er mindre end skærmens opløsning.
Så må du selv vurdere om din hjemmeside er god eller ej.

Når du nu har egen webmail, hvorfor henviser du så til hotmail på http://www.easyfrag.dk/billetter/index.php?
Avatar billede nil.dk Nybegynder
06. april 2001 - 13:15 #11
Der er i øvrigt mange stavefejl på den side tess nævner !
Avatar billede cvsac Nybegynder
06. april 2001 - 13:19 #12
tess >> det er hvis folk IKKE har en email ... hvis de ikke har en email kan de ikke tilmelde sig ...

det med stavefejl ... det er jeg ret god til :)
og eftersom det er en stående joke blandt vores faste besøgende gør jeg ikke så meget ud af at finde de fejl :)
Avatar billede gnaffe Nybegynder
06. april 2001 - 19:43 #13
Jeg synes at du har et fedt design, men det er svært at finde ud af hvad det er siden handler om.

Jeg ved ikke med dig, men jeg synes måske, at du skulle skrive noget i din topbar, den virker tom, du kunne f.eks. skrive hvafor en side man var inde på!!!

7@13

Gnaffe
Avatar billede peterxr Nybegynder
06. april 2001 - 20:06 #14
Fed grafik

hvad med  en overskrift der fortæller lidt om havd siden handler om.

Kanon ide med navigation i højre side - geial nytænkning
Avatar billede convinius Nybegynder
06. april 2001 - 21:24 #15
fed grafik......ja peterxr.......jeg aner ikke hvad siden er til for.....!!!  Hvad er det for noget!! computer arrangementer eller hvad...det var kun fordi jeg så det der med lan under bestilling....alt det andet sagde mig ikke noget om at det havde noget med com arrangementer.

Jeg kunne ellers godt tænke mig at lære at lave topgrafiken.....den er sgu fed.....ja og for mange banner .....tja..

hygge
Avatar billede tess Nybegynder
07. april 2001 - 09:41 #16
Når man vælger at placere navigationsbaren i højre side, har man gjort hvad man kan for at ødelægge det for brugere der kører med 800X600 samt dem med større skærmopløsning, der ikke har vinduet maksimeret. Prøv selv med et smalt vindue. Navigationsbaren forsvinder fuldstændigt.

Bannere.
Er det så dyrt at have en hjemmeside liggende på et web hotel?
Lad dog medlemmerne betale en krone ekstra i kontingent, og tag en krone mere når I laver arrangementer. Selv øl og vand til jeres arrangementer. Så har I vel næsten til hvad det koster. Det må da være bedre end tre banner reklamer.

Men ellers er det da klart for enhver at det er en hjemmeside for en forening, som afholder nogle arrangementer. Men naturligvis ville det ikke være af vejen med en overskrift og lidt tekst. Eventuelt bare et ekstrakt af vedtægterne.
Avatar billede coinz Nybegynder
07. april 2001 - 13:33 #17
det ser fedt ud... gætter på det handler om CS eller sådan noget... men det er ligegyldigt... sidens design er meget fedt og kan godt li\' det du har gjort med din topgrafik... baggrunden tog godt nok lidt lang tid at hente, men det er vidst også det eneste...

fedt site... bare ærligt at den skal scrolle... det er synd efter min mening...

8@13
Avatar billede cvsac Nybegynder
07. april 2001 - 13:44 #18
hmmm ... jamen jeg kan se at det er et ret stort problem hvad siden handler om :) for coins er da lidt væk fra hvad der sker :))

jeg lader lige spmet køre et par dage endnu også lukker jeg det og opretter et nyt hvis jeg har fået rettet nogle af de ting ...
Avatar billede z_master Nybegynder
07. april 2001 - 14:28 #19
Hey P, jeg foreslår at vi måske laver den der velkomstside hvor der står lidt om netklubben. Dog når vi afholder netparty\'s så laver vi et lille \"link\" på velkomst siden hvor der står at vi er igang med at planlægge et party og så kan man trykke på den og så komme videre hvor der så bliver fortalt om party\'et??  På den måde kan vi også reklamere for at vi er IGANG med at afholde eller snart afholder det..

BTW Vixen her ;oP
Avatar billede coinz Nybegynder
08. april 2001 - 16:18 #20
hva fanden er det siden handler om??? Hva der galt har du ingen z tast på dit keyboard???

-coinZ-