Avatar billede dayoff Nybegynder
15. juni 2005 - 20:53 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Processor Spørgsmål

Hej eksperter

Jeg har lige et par spm vedrørende processore.

1. Hvad er forskellen på AMD Athlon 64 "Venice" og AMD Athlon 64 "San Diego" ? Ved at San Diego understøtter SSE3 men er det den eneste forskel (Jeg tænker på ydelse her)

2. Hvad er forskellen på server processorne ? f.eks. hvad kan en AMD Opteron som en AMD Athlon 64 og det samme med Intels server processore.

Håber der er nogen der kan svare på spm, helst nogen med efaringer.
Avatar billede a1a1 Novice
15. juni 2005 - 21:03 #1
kender du http://www.tomshardware.com/cpu/20041221/index.html

der kan du få "testede" svar...;o)
Avatar billede dayoff Nybegynder
17. juni 2005 - 13:44 #2
okay prøver lige :)
Avatar billede dayoff Nybegynder
25. juni 2005 - 19:22 #3
lukker, syns ikke rigtig det link der hjalp a1..