Avatar billede jataknu Nybegynder
15. juni 2005 - 16:31 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Hvordan kopieres musik fra iPod?

Hvordan henter man musik fra sin iPod til iTunes?
Altså hvordan kopierer man musikken fra sin iPod og over på sin computer?
Avatar billede jataknu Nybegynder
15. juni 2005 - 16:37 #1
Man downloader jo nok abre det her program: http://www.gold-software.com/CopyPod-file8320.html
Avatar billede jataknu Nybegynder
15. juni 2005 - 16:38 #2
Så det må blive et svar
Avatar billede filip_b_l Nybegynder
01. juli 2005 - 10:01 #3
Hvis du vil være lidt mere nørdet kan det nemt gøres uden extra software! Den eneste kopisikring der er på ipods er at filerne er skjulte, så hvis du har en windows maskine siger du "vis alle filer" og du har adgang. Fra osx kan du åbne terminalen og browse/kopiere dine filer derfra. Det kræver noget nær minimal kendskab til terminal