Avatar billede kallesen01 Nybegynder
15. juni 2005 - 10:42 Der er 1 løsning

Zire72 hjælp?

Er der nogle venlige sjæle derude der gider hjælpe mig lidt?

Jeg sidder med min Zire 72, og leder efter noget brugbart matriale.. Jeg vil have GPS udstyr til den, hvad skal jeg kigge efter? - da jeg ik kan se på produkterne at de passer til PalmOs...

og så har jeg lige et spm mere, kan man køre internet over min Zire72 med Bluetooth?

/Kallesen01
Avatar billede cob Nybegynder
15. juni 2005 - 11:05 #1
Ja, hvis du har telefon med bluetooth og GPRS konto så kan du gå på nettet alt det du vil...

Ang. gps- så ved jeg at da Z72 sælges i en bundle med GPS - se eks her: http://www.palmone.com/us/products/handhelds/zire72/index_gps.epl

- og på palms hjemmeside er der et eller andet sted en oversigt over hvilke gps løsninger der fungerer med hvilke palm....

Ellers vil jeg anbefale dig www.pdanmark.dk... der kan du helt sikkert finde mere info om gps og palm.