Avatar billede dly Nybegynder
14. juni 2005 - 23:10 Der er 10 kommentarer og
1 løsning

Findes der en Bilradio med harddisk?

Hey Experts!
Findes der bilradioer med indbygget hardisk, så man er fri for at lægge alt sin musik på cd'er, men i stedet bare overfører sin mp3-filer fra computeren?
Avatar billede jpvj Nybegynder
14. juni 2005 - 23:15 #1
Kontakt bosscom - de har haft bilstereo anlæg med harddisk. Jeg kan dog ikke garantere at det var med radio...
www.bosscom.dk
Avatar billede dly Nybegynder
14. juni 2005 - 23:21 #2
Umiddelbart ser det ikke ud til at de har nogle ifælge deres hjemmeside!
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. juni 2005 - 23:22 #3
http://www.mp3-megastore.dk/
Har hørt positiv omtale om deres Dension.
Mener at der er et par på http://bilstereoforum.dk der har sådan en. ;)
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. juni 2005 - 23:24 #4
Alternativt, kan du også købe en nyere JVC radio med dvd, JVC har noget de kalder GIGA MP3, hvor du kan have mp3'erne på en dvd skive.
Ikke helt en harddisk, men da stadig 4.7gb ;)
Avatar billede _et Praktikant
14. juni 2005 - 23:46 #5
Jeg så en reklame fra T-Hansen, som havde en MMC + USB port til en usbnøgle.
Den burde vel kunne snakke med en ekstern usb HD - ellers kan den ihertfald bruge et 1gb mmc kort, og der kan da være noget musik.
Avatar billede webmasterdk Praktikant
14. juni 2005 - 23:50 #6
_et > For det første... Thansen... det er jo en røv kvalitet! pænt sagt ;)
For det andet mener jeg at udover de har en ringe lyd, så er de også sløve, dårlig menu føring... og så er jeg ikke sikker på hvor store kort de vil æde...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. juni 2005 - 08:13 #7
I den ALDI reklame modtaget her den anden dag har de en [BlueTinum] AUTORADIO med MP3 + SD-Kortlæser + USB tilslutning.
Selv. RDS Tuner osv...
699 Dkr.

http://www.bluetinum.net/BlueTinum%20DK/index.html
Avatar billede majsmarken Nybegynder
15. juni 2005 - 08:15 #8
Avatar billede hcars Novice
15. juni 2005 - 22:36 #9
Metro har en Dantax til 750, der svarer til Aldis.
Avatar billede hcars Novice
24. juni 2005 - 00:22 #10
dly
du har 7 åbne spørgsmål, som du ikke har gidet lukke. Burde du ikke gøre det i respekt for de mennesker, der har skrevet i alt 53 indlæg for at hjælpe dig.

It's people like you who's been giving organized crime a bad name.

Tag dig sammen, mand.
Avatar billede d-lager Nybegynder
13. juli 2005 - 22:49 #11
Hej.
Jeg så en af mp3-megastore.dk's mp3-afspillere på DHB på Vandel i juni. Det er jo en almindelig headunit, hvor man kan sætte en slags harddisk i. Den havde lige 80GB plads. Det fede var, at man kunne tage den ud og sætte den til computeren via USB. Som skabt til mp3-fans. Jeg kender dog ikke til kvaliteten. Har ALDRIG hørt om Dension før....!!!