Avatar billede ramnir Nybegynder
14. juni 2005 - 22:38 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Gratis PHP,mySQL knowledgedatabase/vidensdatabase

Jeg leder efter en gratis PHP og mySQL baseret Knowledge base. Jeg har søgt en del på nettet, men har ikke umiddelbart kunne finde noget.
Uden at det præcist skal være dette er det dog meget tæt på, hvordan jeg forestiller mig det skal se ud: http://www.phpbb.com/kb/categories.php

Det må MEGET gerne indeholde adgangsbegrænsning, så man kan bestemme hvilke artikler brugerne må læse.

/Ramnir
Avatar billede ppr Nybegynder
15. juni 2005 - 00:18 #1
kan du ikke bruge en FAQ løsning ?
Avatar billede ramnir Nybegynder
15. juni 2005 - 09:03 #2
Joh, det kan sagtens være :-)
Kender du en god en?

/Ramnir
Avatar billede avminarm Juniormester
15. juni 2005 - 15:24 #3
Har du været på hotscripts.com?
Avatar billede ppr Nybegynder
15. juni 2005 - 21:48 #4
Avatar billede ramnir Nybegynder
16. juni 2005 - 11:33 #5
Jeg har været på hotscripts.com og jeg har søgt vidt og bredt på google.
Jeg gik bare i mit stille sind og håbede på, at der lå en eller anden løsning som "alle" brugte, men som jeg bare ikke havde fundet endnu ;)

Tak for kommentarerne.
Avatar billede avminarm Juniormester
20. juni 2005 - 22:30 #6
luk bare sprg :-)
Avatar billede ramnir Nybegynder
23. juni 2005 - 10:25 #7
ok :)