Avatar billede 4thdimension Nybegynder
14. juni 2005 - 17:40 Der er 7 kommentarer

php nuke admin problem

Jeg har oprettet en ny side i phpnuke og sidder og leger med den, sletter moduler og andet. Så logger jeg af som admin og derefter sker der det når jeg vil logge ind som admin igen at jeg kommer ind på min profilside i stedet? Er der en der kan hjælpe mig??
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2005 - 18:53 #1
Der er en lang manual til PHP Nuke
Avatar billede 4thdimension Nybegynder
14. juni 2005 - 19:05 #2
Tjaaa...men jeg kan ikke finde fejlen
Avatar billede 4thdimension Nybegynder
14. juni 2005 - 19:07 #3
Ny update på problemet.

Jeg slettede databasen og importerede den igen, det gjorde så at jeg kunne komme i admin delen og begyndte så igen at rette siden til. Men lige pludselig skete der noget mærkeligt igen. Hver gang jeg forsøger at foretage en ændring på siden sker det samme som tidligere. Jeg ryger ind på min profilside og intet er ændret på siden...Hvad skal jeg gøre??
Avatar billede avminarm Juniormester
15. juni 2005 - 11:47 #4
har du prøvet at slette dine cookies?
Avatar billede 4thdimension Nybegynder
15. juni 2005 - 13:14 #5
Prøver lige
Avatar billede 4thdimension Nybegynder
15. juni 2005 - 13:16 #6
Næ det hjalp ikke, tværtimod nu kan jeg heller ikke logge ind som admin
Avatar billede avminarm Juniormester
20. juni 2005 - 22:32 #7
hmmm - det lyder som en fejl i scriptet - har du tjekket phpnuke.org om der ligger nogen rettelser til din version? - ellers er du nok nødt til at starte forfra