Avatar billede micsto Nybegynder
14. juni 2005 - 10:41 Der er 1 kommentar

Åbning af PDF-fil online

Jeg har installeret Adobe Acrobat 5.0 og Adobe Acrobat Reader 7.0 .
Når jeg vil læse en pdf-fil online, må det gerne være med den hurtige AAR 7.0 , men tilfældet er at AA 5.0 altid åbner et online document først, med den langsomme/omstændige opstart af programmet til følge. Hvordan vælger jeg, at kun AAR 7.0 åbner online pdf-filer ?
Avatar billede vejmand Juniormester
14. juni 2005 - 12:45 #1
Åbn en tilfældig mappe -> Funktioner -> Mappeindstillinger -> Filtyper -> Scroll ned til "PDF" -> marker den og klik på "Skift" -> Vælg "Adobe Acrobat Reader 7.0"

Dette virker ved filer som ligger på computeren, jer er ikke 100% sikker på det virker med online pdf-filer, men jeg tror det gør.