Avatar billede xander_cage Nybegynder
14. juni 2005 - 01:16 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Lokal nætværk

Hejsa..

Er lige blevet færdig med installationen med xp på den nye pc..

Alt er sat op som det skal være men jeg får følgende meddelse hvis jeg trykker på Vis arbejdscomputterne...

"Mshome er ikke tilgængelig. Du har muligvis ikke tilladelse til at bruge denne nætvrksresource. Kontakt serverens adminstartor for at finde ud af om du har adgangs tilladelse.
Liste med servere i dette nætværk er ikke til rådighed i øjeblikket.. "

Tak for det...
Avatar billede majsmarken Nybegynder
14. juni 2005 - 06:33 #1
Avatar billede xander_cage Nybegynder
15. juni 2005 - 01:20 #2
Det hjalp sgu ikke noget
Avatar billede krydset Nybegynder
15. juni 2005 - 01:31 #3
Prøv at kør en netværksguide i win xp, plus at slå indbygget firewall fra, det skulle hjælpe :-D
Avatar billede majsmarken Nybegynder
18. juni 2005 - 15:48 #4
Status ???
Avatar billede xander_cage Nybegynder
22. juni 2005 - 22:15 #5
jeg kan ikke få det til at virke
Avatar billede keun Nybegynder
23. juni 2005 - 12:28 #6
prøv at install en ipx protocol under lan - egenskaber
Avatar billede a_o Nybegynder
05. juli 2005 - 23:05 #7
hva med arbejdsgruppe/domæne, er de ens
Avatar billede xander_cage Nybegynder
06. marts 2006 - 16:34 #8
Har fundet ud af det.. det var norton firewall.. samt at den øverste pc ikke havde installeret nogle protokoller.. hmm.. hehe