Avatar billede pep11 Nybegynder
13. juni 2005 - 23:02 Der er 1 kommentar

Hvorfor kan jeg ikke få mit hotmail til at virke på Outlook?

Hej.

Jeg har et problem ang. Outlook Express 6, for jeg kan ikke få mit hotmail til at virke der.
Når jeg trykker på "Hotmail" logoet som kommer når man opretter den beder den om at se efter nogle mapper, men når jeg gør det siger den: "Service Unavailable

Konfiguration:
  Konto: Hotmail
  Server: http://services.msn.com/svcs/hotmail/httpmail.asp
  Brugernavn: patrick
  Protokol: HTTPMail
  Port: 0
  Sikker (SSL): 0
  Programkode: 800cccf0"

Hilsen pep11
Avatar billede Anders F Praktikant
20. juni 2005 - 13:31 #1
Hej pep11
Hvis du "kun" har den gratis udgave af Hotmail, så mener jeg, at det er helt umuligt at få Outlook til at virke, fordi Hotmail ikke til den gratis service oplyser navnet/adressen på den indgående server, som Outlook skal bruge for at kunne oprette en konti til din Hotmail-emailadresse.
  Jeg har i øvrigt lige selv oprettet et spørgsmål: om nogen ved, om Hotmail oplyseser den indgående servers navn, hvis man opgraderer til Hotmail Plus til 149 kr. om året? Se eventuelt spørgsmålet her på Eksperten og afvent svaret.
  Det er vist også meget normalt, at emailudbydere ikke oplyser serveradresser, hvis man kun vælger den gratis version.
Mvh