Avatar billede crasser Nybegynder
13. juni 2005 - 17:56 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Slette Windows Media Player 10

Hvordan sletter jeg Windows Media Player 10 ?

Har prøvet en del, men virker ikke..
Avatar billede arlet Juniormester
13. juni 2005 - 18:06 #1
For at fjerne Media Player, så gå i tilføj/fjern programmer. Vælg fanebladet Windows installation. Find media player og afinstaller det herinde.
Avatar billede crasser Nybegynder
13. juni 2005 - 18:13 #2
Kan ikke finde det omtalte sted..
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. juni 2005 - 18:30 #3
Synes nok at have set dig før <crasser> - du checker lige dine gamle spm.:
http://www.eksperten.dk/list.phtml?sort=&order=DESC&status_1=on&status_2=on&spm_creator=crasser&spm_part=&spm_answer=&find=&engine=exp

Jo - punktet findes skam - som "punkter" i venstre side...
Avatar billede mtj111 Novice
13. juni 2005 - 21:33 #4
Du kan ikke slette MediaPlayer 10 fra computeren, da det er en fast del af styresystemet.

Regeringen (alle lande) er også gale på Microsoft, og har bestemt at der skal laves endne en WindowsEdition: Uden MediaPlayer :-)

Jeg kan ikke huske hvad versionen hedder, eller hvornår den udkommer, men det er vel også lidt meget at købe et helt nyt styresystem, bare for at få MediaPlayer væk :-)

Michael
Avatar billede Slettet bruger
14. juni 2005 - 23:32 #5
Du kan godt fjerne Windows Media Player 10 og vende tilbage til 9 (eller hvad du nu havde før).

Start > Kontrolpanel > Tilføj eller fjern programer > Øverst sætter du hak i Vis opdateringer > finder Windows Media Player 10 og klikker på Fjern.

Hvis du har Windows XP vender den selv tilbage til Windows Media Player 9.
Avatar billede mtj111 Novice
15. juni 2005 - 13:43 #6
Ja, men man kan ikke fuldstændig fjerne Media Player 10 fra computeren

Michael :-)
Avatar billede strych9 Praktikant
14. november 2005 - 21:10 #7
Lige for at præcisere her: Man kan sagtens fjerne media player 10 helt på den måde som catdyr nævner.
Den eneste undtagelse er hvis man har installeret Windows XP fra en CD med SP2 integreret.