Avatar billede choioi Nybegynder
13. juni 2005 - 15:38 Der er 4 kommentarer

Webdesign, hvem skal hjælpe?

Jeg skal have lavet en ny hjemmeside og har tænkt mig at købe den på www.templatemonster.com
Mit problem er bare at jeg ikke har prøvet at arbejde med Flash før og har derfor brug for en som kan redigere templaten for mig. Er der nogen som kan hjælpe? Hvis det er en større opgave, så betaler jeg gerne for det.
Avatar billede stone Forsker
13. juni 2005 - 20:20 #1
er det flash lavet i swish eller andet....
Avatar billede choioi Nybegynder
13. juni 2005 - 21:02 #2
Det er denne som jeg overvejer at købe http://www.templatemonster.com/flash-templates/7948.html Jeg ved ikke helt hvad den er lavet i.
Avatar billede choioi Nybegynder
13. juni 2005 - 21:04 #3
Jeg skal ikke have så meget på siden. et punkt der hedder about, news, links og contact
Avatar billede stone Forsker
16. juni 2005 - 21:40 #4
det er de her programmer man skal have for at kunne redigere den,,,,,

Adobe Photoshop 6+;
Macromedia Dreamweaver, Adobe GoLive or Microsoft Frontpage;
Macromedia Flash MX+;

så her kan jeg ikke hjælpe....