Avatar billede magus Nybegynder
05. april 2001 - 23:26 Der er 6 kommentarer

Fast samarbejde med freelance ASP/PHP programmør

Fast samarbejde med freelance ASP/PHP/Webdesigner/programmører søges til opdatering af bestående sites samt nye opgaver - HASTER, da et af vore sites er \"væltet\"..
Avatar billede keysersoze Guru
05. april 2001 - 23:28 #1
kender ikke til opgaven - men måske...

http://www.soze.dk/profil/profil.html
Avatar billede netsrac Praktikant
05. april 2001 - 23:29 #2
Hvor meget haster det ? Er det noget der skal laves her og nu eller er det noget der skal laves i løbet af imorgen ?

www.cnh.dk
Avatar billede nil.dk Nybegynder
05. april 2001 - 23:30 #3
Jeg er nok også interesseret: se www.nil.dk

Kontakt: info@nil.dk
Avatar billede magus Nybegynder
06. april 2001 - 00:11 #4
Der er tale om aktuelle opgaver samt nye projekter.
Hvis fornuftig samarbejde, bygget ikke mindst på 100% loyalitet, opnåes kan der også blive tale om \"sysop\" med adgang direkte til vor mainserver med et par hundrede webkunder - antallet er i kraftig stigning.
Vi anvender Windows 2000 Server.
Ikke mere her på denne side, resten af korrepsondancen foregår via: info@dkmail.dk så send e-mail adresse og du vil få yderligere oplysninger.
Avatar billede keysersoze Guru
30. maj 2001 - 19:28 #5
???
Avatar billede cool-wil Nybegynder
30. maj 2001 - 19:35 #6
magnus> jeg er frisk, mail på wil@talkzone.dk

wil/
www.midimplant.dk