Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. juni 2005 - 01:15 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Skifte password

Hvordan skifter jeg logind password på administrator brugeren ??
Avatar billede hettelade Nybegynder
13. juni 2005 - 06:38 #1
Hvilket opperativ system snakker vi om?
hvis det er windows NT/2000/XP/2003, så trykker du ctrl-alt-delete, og vælger skift password.
Hvis det er fordi du ikke har passworded til maskinen, kan du hente et bootcd image fra http://ebcd.pcministry.com/ hvor der ligger et util på til at ændre administrator passworded til noget kendt.

//Mike
Avatar billede hettelade Nybegynder
13. juni 2005 - 06:40 #2
Ok, jeg er lidt træt, ser nu at der er windows 2000-server området du har postet i, så min ovenstående metode burde være god nok
//Mike
Avatar billede dr0zie Nybegynder
13. juni 2005 - 12:12 #3
Mange tak for hjælpen point til dig