Avatar billede molin Nybegynder
12. juni 2005 - 16:56 Der er 9 kommentarer

Bedre program end RegCleaner

Hejsa!

Jeg søger et program, der kan fjerne de ting som starter med op, med computeren. Til det formål, har jeg brugt RegCleaner, der kan det jeg skal bruge det til, men det fjerner ikke alle de ting som starter med computeren. Når jeg trykker ctrl alt delete, er der en masse ting som stadtivæk er der, men som RegCleaner ikke finder. så, findes der et program som er mere effektiv end RegCleaner? Og som selfølgelig er gratis??

//Molin
Avatar billede mtj111 Novice
12. juni 2005 - 17:00 #1
Har du prøvet Microsoft AntiSpyware, som også kan fjerne opstartsprogrammer?

http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=321cd7a2-6a57-4c57-a8bd-dbf62eda9671&displaylang=en

Micahel
Avatar billede -kp- Nybegynder
12. juni 2005 - 22:26 #2
Med dette program burde du få et overblik over hvilke programmer du kan
fjerne fra starten:http://www.windowsstartup.com/
Ellers er det jo i kør>msconfig>start at du kan pille dem ud som du ikke
vil have til at starte sammen med Windows.
Avatar billede majsmarken Nybegynder
13. juni 2005 - 04:58 #3
Hvis det "bare" er mere eller minder (u)synlige opstarts elementer så
http://www.mlin.net/StartupCPL.shtml
og/eller
http://www.spywarefri.dk/vaerktoj.htm#startuprun
Avatar billede molin Nybegynder
17. juni 2005 - 16:29 #5
okay. Takker for de goe svar. jeg har været lidt fraværende for tiden, så nu vil jeg sætte mig ned og prøve dem. Jeg vender straks tilbage.
Avatar billede mtj111 Novice
19. juni 2005 - 22:16 #6
AntiSpyware fungerer jo også som en spyware-firewall, samt 100 andre ting!

Jeg kan bestemt anbefale det!

Michael :-)
Avatar billede mtj111 Novice
06. november 2005 - 20:42 #7
Molin>> Kan du bruge det?
Avatar billede molin Nybegynder
20. december 2005 - 10:37 #8
Ja, de har været til stor gavn alle sammen stort set. Syntes bare at AntiSpyware er lidt kompliceret at bruge, i forhold til de andre..
Avatar billede mtj111 Novice
20. december 2005 - 15:42 #9
I Antispyware er det jo bare under Advanced Tools > System Explorers > StartUp Porgrams

Er det ikke på tide at få afsluttet?

Michael