Avatar billede jjs Nybegynder
05. april 2001 - 22:06 Der er 10 kommentarer

hvor får jeg plug in\'s til photo shop, gerne eyecandy

Jeg vil gerne vide om der er nogle som ved hvor jeg kan få nogle fede plugins til photo shop 5.5, kan man downloade disse eller?
Avatar billede tumebone Nybegynder
05. april 2001 - 22:08 #1
jeg har dem, kan du gå på ftp????????
Avatar billede ezzuk Nybegynder
05. april 2001 - 23:18 #3
Avatar billede jjs Nybegynder
05. april 2001 - 23:23 #4
Nej desværre
Avatar billede Slettet bruger
06. april 2001 - 12:45 #5
De fleste rigtig gode skal man betale for, det er sådan et som Eyecandy som er meget fornuftigt.
Avatar billede prodic Mester
06. april 2001 - 16:28 #6
Du får EyeCandy ved at betale for det...det er da ret nemt at finde ud af.

Og der findes SÅ mange andre freeware, at det nemmeste bare er at søge efter dem.

Men de \"gode\" EyeCandy/Xenofex - de koster altså penge. Penge jeg ikke gider betale, da man kan lave det uden brug af Plug-ins.
Avatar billede tumebone Nybegynder
07. april 2001 - 00:43 #7
jeg har de fleste kan jeg sende dem på en eller anden måde??????
Avatar billede prodic Mester
07. april 2001 - 17:56 #8
tumebone->Pas lige på hvad du gør, det kan koste dig dit brugernavn.
Tjek reglerne for Eksperten.dk - du er meget tæt på at bryde dem ved at love ham nogle ting som koster penge, og det lyder ikke som om han skal betale for dem...aka Warez
Avatar billede dr_gamma Nybegynder
07. april 2001 - 23:24 #9
www.computerarts.co.uk/photoshop/

-de fedeste bygger du selv vha. actions...

Avatar billede jjs Nybegynder
09. april 2001 - 16:19 #10
Hej Tumebone kan du evt skrive til mig på mail
charliesangel@jubiimail.dk

NB: jeg er en pige Prodic