Avatar billede dcgeek Nybegynder
12. juni 2005 - 14:17 Der er 7 kommentarer og
1 løsning

Kan ikke komme i kontakt med nyhedsgrupper

Hvorfor vil Outlook Express ikke oprette kontakt til hverken sunsite.dk eller sunsite.auc.dk???

Jeg bruger port 119 og den siger med det samme at den ikke kan få kontakt. Skriver jeg så noget andet end port 119 søger den da i det mindste, men kommer tilbage igen uden resultat, og skriver at den ikke kunne oprette forbindelse.

Hvilken port skal jeg bruge?? Hvad er der i vejen her?
Avatar billede ahave Nybegynder
12. juni 2005 - 14:23 #1
Har du prøvet news.sunsite.dk ??
/ahave
Avatar billede dcgeek Nybegynder
12. juni 2005 - 14:36 #2
Virker ikke. Ourlook Express was unable to retrieve a list of newsgroups at news.sunsite.dk.
Avatar billede ahave Nybegynder
12. juni 2005 - 14:40 #3
har du registreret dig på deres side?
/ahave
Avatar billede ahave Nybegynder
12. juni 2005 - 14:41 #4
Avatar billede dcgeek Nybegynder
12. juni 2005 - 14:45 #5
Jeg har oprettet et spørgsmål om det her før, for nogle år siden, men kan ikke finde det.

Her blev det klart, at jeg skulle bruge en anden port end port 119, men jeg kan ikke huske hvilken.
Avatar billede dcgeek Nybegynder
12. juni 2005 - 14:47 #6
nu virker det. takker
Avatar billede screem_brille Novice
12. juni 2005 - 14:48 #7
sunsite bruger port 119.
Avatar billede ahave Nybegynder
12. juni 2005 - 14:54 #8
Takker for point.
/ahave