Avatar billede jjs Nybegynder
05. april 2001 - 22:03 Der er 19 kommentarer og
1 løsning

check denne nye hjemmeside

Jeg vil blot høre om hvad I synes om den hjemmeside jeg har lavet på www.comoll.com

Ros og Ris

på forhånd tak

NB: Jeg er nybegynder
Avatar billede bbs Nybegynder
05. april 2001 - 22:08 #1
Synes sq det er et OK Design !

Måske synes jeg bare istedet for en pil i din roll-over, så skulle der være et billede.
Dettager måske lidt mere tid at loade ned, men det er noget der ca. svarer til 5-10 sek. på et 56K modem.

Det er okay det er lavet i flash det hele, men måske skal du på forsiden gøre dine brugere opmærksomme på hvad siden egentlig er lavet i.

9 @ 13

Flot Karakter fra mig, jeg plejer nemlig at gi\' forholdsvis lave karakterer !
Avatar billede madrich Nybegynder
05. april 2001 - 22:10 #2
Lækker Nok!!!

Men hvorfor har du lave det i flash, der er stort set intet på siden der ikke kunne være lavet i alm HTML/DHTML:)

designet i sig selv holder!

Måske skulle du droppe din counter! det giver dit rimeligt proff. arbejde en kedelig \"flemming-Jensen\" touch

9 pil op!

Avatar billede madrich Nybegynder
05. april 2001 - 22:11 #3
Bbs vi gir vist efter samme skala:)
Avatar billede techno_dk Nybegynder
05. april 2001 - 22:12 #4
Flot nok design, men nu hvor du laver det i Flash, skulle den så animeres lidt?

9 @ 13
Avatar billede madrich Nybegynder
05. april 2001 - 22:14 #5
Når nu du er tegner og du \"programmerer\" i flash, hvorfor laver du så ikke en lille lækker tegneserie kun i flashformat, med lidt animation, evt et kapitel pr uge, det kunne garantere at besøgende kommer igen:)
Avatar billede madrich Nybegynder
05. april 2001 - 22:14 #6
Svar:)
Avatar billede bbs Nybegynder
05. april 2001 - 22:15 #7
Techno_dk-> Kalder du 16 ord en beskrivelse ?
Brug da lidt tid, og få dine velfortjente points !
Avatar billede jjs Nybegynder
05. april 2001 - 22:17 #8
Tak for Jeres feedback.

Ja jeg ved godt at det tager lidt for lang tid at loade, men problemet var at jeg var startet forkert i Flash, så at jeg blev nødt til at lave alt om til seperate film og meget andet, mht. tælleren så er det ikke mit ønske at den skal forefindes på forsiden, det er \"kunden\".

Kan man ikke have en tæller som kun er synelig for \"kunden\"?
Avatar billede bbs Nybegynder
05. april 2001 - 22:19 #9
Det behøver du ikke engang !

Måske bare en der står med alm. Tal....
Avatar billede vipez Nybegynder
05. april 2001 - 22:28 #10
du kan oprette en tæller hos chart.dk

der får du kun et C som et billede og så er den ordnet !!
Avatar billede vipez Nybegynder
05. april 2001 - 22:29 #11
www.chart.dk

du kan sågar få udvidet statistik medhenhold til besøgende per uge, time, dag, måned osv og meget mere!
Avatar billede jjs Nybegynder
05. april 2001 - 22:39 #12
Jeg har lige set på chart.dk og kan ikke finde tæller, hvor er de på siden?
Avatar billede madrich Nybegynder
05. april 2001 - 22:47 #13
Webhotellet plejer da have en særskilt tæller, som kører for hvert domæne, hvorfor så \"add\'e\" endnu en \"grim\" counter på siden?
Avatar billede jakoba Nybegynder
06. april 2001 - 00:31 #14
Smuk. decideret smuk side

hvorfor gemmer du ordet ENTER væk bag en mouseover?

lovlig meget hi-tek. din side kræver man har den rigtige plugin, den rigtige skærm og meget mere. Al det hi-tek gør også siden noget tung at loade og bladre rundt i.

Der er et par ting på siden der bliver svære at lave uden flash, men det allermeste kunn have været lavet ligesågodt eller bedre uden.

mvh JakobA
Avatar billede erikjacobsen Ekspert
06. april 2001 - 00:38 #15
Et sted står der \"The Angle\" og et andet \"The Angel\". Det er vist det sidste
der er korrekt ... :)
Avatar billede jjs Nybegynder
06. april 2001 - 00:58 #16
tak for den observeret fejl
Avatar billede vipez Nybegynder
06. april 2001 - 13:55 #17
du skal oprette dig som bruger hos chart.dk

(login) -> opret -> nu skal du udfylde en masse om siden -> få du en kode til tæller -> placer den på siden -> gå tilbage til chart.dk -> rediger -> vælg andet design/farve <- hvis du vil
Avatar billede zer0 Nybegynder
16. april 2001 - 03:33 #18
jjs > seriøst syntes jeg ikke det er et flot design..

det er for enkelt!

det er jo bare sårn et par røde streger! det ku\' jeg lave i photoshop på 2 sek.. nå men det jeg prøver at sige er at det er FOR ENKELT!
Avatar billede locura Novice
16. april 2001 - 15:29 #19
Designet er ok, men indholdet er lige til 0.3, det er det næste du skal bruge tid på!
Avatar billede rebse Nybegynder
25. maj 2001 - 02:59 #20
Navigeringen er heeelt vildt uoverskuelig - det er ok, hvis man kan se grundidéen i det (så kan man også altid gennemskue systemet...men det er der ikke rigtigt..så jeg ville lave den så man kunne komme rundt på heeele esidne fra alle steder
Design er vel ok - men hvorfor bruger du ikke dine evner til at tegne i designet? det virker helt forkert....
jeg ville lave noget collage agtigt hvis jeg var dig..