Avatar billede jesperkaos Nybegynder
05. april 2001 - 21:51 Der er 1 kommentar

palmpilot adresse liste til Outlook kontaktliste?

Jeg har en palmpilot V og vil gerne overføre alle data til min outlook på min pc. Jeg har en cradle, men den er ikke helt stabil. Kan jeg sende en dataliste fra en anden pc med palmfiler, og så overføre dem til outlooks contactliste? Hvordan?
Avatar billede frock Nybegynder
12. juli 2001 - 11:27 #1
Palm Desktop har en export funktion.

Gå ind i adressebogen på den pc, hvor der skal eksporteres fra og vælg export i menuen. Gem det som en fil, og importer denne på den pc, der skal have dataene lagt ind.

Det er svjv muligt at købe en cradle seperat for ca kr. 1.000,-

Du kan også vælge at køre infrarød, men der skal måske køres et par updates på din Palm, før det vil fungere.