Avatar billede farfar5 Nybegynder
12. juni 2005 - 10:21 Der er 3 kommentarer

Windows fjernskrivebord, kan man genstarte en comp remote??

Hej

Jeg har nogle computere rundt omkring som jeg ind i mellem gerne vil genstarte med remote desktop, når jeg logger på en anden maskine kan man nemlig ikke vælge at genstrate den i windows menuen, jeg ved ikke om der er nogen som har en lille finte til hvordan man kan gøre det. ????
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
12. juni 2005 - 10:42 #1
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
12. juni 2005 - 10:44 #2
måske kan denne kommentar hjælpe dig:
Another way to do it on WIn2k,XP or 2003 computer is to run Computer Management as Administrator and then connect to Remote PC (Right Click and connect to another computer).
Once connected , right click again on the Top node in the tree and choose properties and go to Advanced Tab.
Now Select STARTUP and RECOVERY. From here you can shutdown the PC and even restart.
Avatar billede dr_chaos Nybegynder
04. februar 2006 - 16:38 #3
Du mangler at lukke spørgsmålet.