Avatar billede choioi Nybegynder
12. juni 2005 - 08:17 Der er 5 kommentarer

Hjælp til at redigere template

Jeg har før lavet en hjemmeside i Frontpage men vil gerne have lavet en lidt flottere side. Derfor har jeg tænkt mig at købe en template lavet i flash. Mit problem er bare at jeg aldrig har arbejdet med Macromedia og flash. Jeg har prøvet mig lidt frem, men kan ikke rigtigt få det til at fungere. Er der nogen som kan hjælpe med at tilrette den template jeg har tænkt mig at købe? Det er ikke det helt store som skal laves, det er stort set bare teksten som skal ændres.
Avatar billede flintstone Novice
13. juni 2005 - 17:18 #1
Hvad er det lige for en template du snakker om? Har du evt. et link?
Avatar billede choioi Nybegynder
13. juni 2005 - 18:33 #2
Jeg har ikke helt bestemt mig for hvilken en det skal være men jeg tror at det bliver denne; http://www.templatemonster.com/flash-templates/7948.html
Det jeg så skal have rettet er teksten samt et par enkelte billeder. Jeg tror at det er let at gå til hvis man er vant til at arbejde med flash. Hvis det er en større opgave er jeg villig til at betale for det.
Avatar billede flintstone Novice
14. juni 2005 - 19:28 #3
Den ser sjov ud. Jeg er ikke den store ørn til Flash, men jeg har et par prg. fra SoThink som måske kan bruges til opgaven.
Avatar billede choioi Nybegynder
14. juni 2005 - 21:19 #4
Jeg har faktisk allerede købt en for et stykke tid siden som måske er lidt nemmere at tilpasse. http://www.templatemonster.com/flash-templates/7664.html
Hvis du kunne hjælpe med at tilpasse denne ville det være perfekt. Det jeg skal bruge er et punkt der hedder about, contact, links og news.
Avatar billede flintstone Novice
15. juni 2005 - 20:19 #5
Jeg er villig til at prøve, men kan ikke garantere noget c",)
Send de filer jeg skal bruge til stoney@tdcspace.dk , så skal jeg give det et forsøg.