Avatar billede -nero- Nybegynder
11. juni 2005 - 13:54 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

kontrolpanel > tilføj eller fjern programmer FEJL

Jeg har et spørgsmål... Jeg kan ikke komme ind i tilføj eller fjern programmer.. Den kommer med en "Value creation failed " at line 521"
Hvordan retter jeg det? det er fandme træls!!
Avatar billede haverslev Novice
11. juni 2005 - 15:17 #1
Bruger du Stylexp ?
Prøv først, H-klik på skrivebord, egenskaber, skrivebord og vælg windows XP.

Ellers:
Rep. af ødelagte og fejlbehæftede systemfiler samt en erstatning eller rep. af dem:
Klik på START, Klik på KØR  skriv sfc /scannow og tryk OK. (husk mellemrum efter sfc)
Du skal have din XP-skive i Drevet.
Avatar billede -nero- Nybegynder
11. juni 2005 - 15:24 #2
Det med højerklik virkede ikke, det andet er ved at køre nu, regner med det virker, så du får dine points :)
Avatar billede -nero- Nybegynder
11. juni 2005 - 15:28 #3
Undskyld, har du fået dine points? er lidt i tvivl om hvordan jeg giver dig dem :)