Avatar billede helmic Nybegynder
10. juni 2005 - 23:44 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Kunde database/Vare database

Hej..

Sidder og mangler et lille og nemt program som skal kunne flg.

Kundedatabase
Varedatabase

Og samtidig kunne kæade disse sammen i en faktura?

Er der nogen som kender et, eller måske har lavet noget i Access?

/Michael
Avatar billede raffar Juniormester
11. juni 2005 - 01:05 #1
www.summasummarum.dk skulle klare det.
Avatar billede helmic Nybegynder
13. juni 2005 - 22:38 #2
Det kan det nok... Men det kan meget mere end jeg skal bruge :-(

Er der ikke en der kunne tænke sig at lave sådan en "programering" i access for mig? eller er der andre der kender til programmer!

/Michael
Avatar billede hermanlaksko Nybegynder
17. juni 2005 - 13:07 #3
Jeg ville da kunne lave et sådant lille program til dig, men det ville jo hurtigt komme til at koste dig mere end de små standard programmer der findes og som jo fåes, i visse tilfælde, gratis.

Med lad os høre hvis du vil have "programmør løsningen"
Avatar billede helmic Nybegynder
23. juni 2005 - 16:10 #4
Hvad skulle det koste?
Avatar billede hermanlaksko Nybegynder
26. juni 2005 - 17:27 #5
Har du kigget på www.winfinans.dk ? de har en "Small Business" løsning som lyder som det rigtige for dig og den koster 0.-
Avatar billede helmic Nybegynder
04. juli 2005 - 10:55 #6
hermanlaksko kan du ikke lige smide et svar.. så du kan få point
Avatar billede hermanlaksko Nybegynder
04. juli 2005 - 11:00 #7
Jo takker - endte du med at tage Winfinans ?
Avatar billede helmic Nybegynder
04. juli 2005 - 11:17 #8
Nej jeg endte med selv at lave det i access... DEt var lidt svært, men det lykkedes :-)
Avatar billede hermanlaksko Nybegynder
04. juli 2005 - 11:23 #9
OK - Flot!