Avatar billede okf2000 Praktikant
10. juni 2005 - 16:49 Der er 11 kommentarer og
3 løsninger

ændeing i logo

hej...

kan i ændre i dette logo så der kommer til at stå team ooas

med team ståden oven over ooas

i kan finde logoet her.
http://www.ooas.dk/img/ooas.bmp

hilsen
team ooas.dk
Avatar billede sbrahe Nybegynder
10. juni 2005 - 17:19 #1
Ja - sagtens - men fortæl lige lidt om "team" - skal det være "team" med lille "t" - skal det ligne ooas eller må det bare være normal skriftfont - som Times eller Arial/Helvetica - og endelig skal team være i hvid med sort kant - eller bare hvid.

Steffen :-)

PS - Hvor kan forslagene sendes hen?
Avatar billede okf2000 Praktikant
10. juni 2005 - 17:28 #2
1. team med stor T er nok beste.
2. fonter skal hælse lige ooas
3. hvis med sort kant
4. ooas@ooas.dk

hilsen
Team ooas.dk
Avatar billede okf2000 Praktikant
10. juni 2005 - 17:36 #3
rette lige.
3. hvid med sort kant
2. fonten skal helts var den sammen som ooas
Avatar billede weblex Nybegynder
10. juni 2005 - 19:05 #4
Steffen du får den lige en gang til :o)

"Regler for brug af Eksperten.dk

Det er ikke tilladt at:

tildele point for en løsning, der ikke er tilgængelig for alle Eksperten.dk’s brugere.

tildele point for en opgave løst uden om Eksperten.dk (f.eks. opgaver løst via mail, ICQ eller telefon), eller blot et andet spørgsmål på Eksperten.dk (lovlig pointoverførsel undtaget)."

Tjek evt. her, for at uploade

http://www.upitfree.dk/
Avatar billede sbrahe Nybegynder
10. juni 2005 - 19:59 #5
Til weblex - tak for din henvisning - har nu prøvet Upitfree - og det virker vist. Det der med point kan jeg ikke lige finde noget på - kan du henvise mig til det også. Egentlig er jeg ikke interesseret i nogle point, men det er jo nok fordi jeg ikke kender systemet. Eller er det omvendt, at der bliver tildelt point til opgavestillerne?

Steffen :-)
Avatar billede sbrahe Nybegynder
10. juni 2005 - 20:06 #6
Til okf2000 - har uploadet 3 forslag til jer på:
http://www.upitfree.dk/upload/files/ooasteam1.BMP
http://www.upitfree.dk/upload/files/ooasteam2.BMP

Jeres ønske med jeres egen font kan vist ikke lade sig gøre i den opløsning som logoet er i.
Steffen :-)
Avatar billede sbrahe Nybegynder
10. juni 2005 - 20:07 #7
http://www.upitfree.dk/upload/files/ooasteam3.BMP

Skulle det ha været - i den sidste - sorry!

Steffen :-)
Avatar billede sbrahe Nybegynder
10. juni 2005 - 20:37 #8
Til okf2000 - ja, så prøvede jeg alligevel at følge jeres input - "Team" er knap så tydeligt som de andre forslag - bedøm selv:
http://www.upitfree.dk/upload/files/ooasteam4.BMP

Steffen :-)
Avatar billede weblex Nybegynder
10. juni 2005 - 20:44 #9
Det er opgavestillerne som giver point til opgaveløserne for tilfredsstillende svar. Dette spørgsmål er eksempelvis 100 point værd (se oppe i venstre hjørne).

Points er bare en lille leg/konkurrence her på Eksperten. Hvem kan hjælpe mest og dermed få flest point? Nogen går meget op i det - andre er ligeglade.

Men kig oppe under Info - Regler hvis du vil lære mere. Og velkommen her på Eksperten. Der er ikke så mange grafikere her på sitet, så du vil uden tvivl blive efterspurgt :o)
Avatar billede okf2000 Praktikant
10. juni 2005 - 21:29 #10
sbrahe >>> vi har vagt nummer 3...

mvh.
team ooas.dk
Avatar billede sbrahe Nybegynder
11. juni 2005 - 15:58 #11
Til okf2000 - OK - så i har bare selv dowloaded mit forslag 3 ikke? - så sagen er iorden? Håber I er tilfredse...

Steffen :-)
Avatar billede sbrahe Nybegynder
11. juni 2005 - 16:07 #12
Til weblex - kan se at du har ca. 21000 point - dvs. at du har løst ca. 1000 opgaver a 200 point - eller hvad?
Kan man købe lagkager for pointene - eller bare bruge dem til at give væk hvis man selv havde en opgave?
Hvad bestemmer at en opgave er 100, 200 eller 2000 point værd - er en times arbejde lig 100 point - eller?
Reglerne er ikke klare på det punkt.

Steffen :-)
Avatar billede okf2000 Praktikant
11. juni 2005 - 17:25 #13
sbrahe >>> jeg vi har download dit forslag nummer 3. også der det med point en vudingts sag af den som sende opgave i udbude, og man kan max sætte 200 point i udbud efter reglerne..
p.s. er selv blivet fanget i regler igang i mellen.

hilsen
team ooas.dk
Avatar billede weblex Nybegynder
11. juni 2005 - 20:54 #14
sbrahe -> jeg har 41.000 point :o) Du kan se hvilke spørgsmål jeg har besvaret og til hvilke point ved at trykke på mit navn og vælge brugerinfo. Her kan du se hvilke spørgsmål jeg har besvaret.

Man får også point for blot at være en del af Eksperten. 300 point til at starte med, og derefter 5 point pr. dag.

Points kan bruges til at stille spørgsmål og købe artikler for. For mit vedkommende er det blot en sjov leg - hvor langt kan jeg nå på toplisten. P.t. er jeg nr. 78, men der er 300.000 point op til nr. 1, som er arne_v.

Som okf2000 skriver er max. 200 point for et spørgsmål. Men det er helt op til opgavestiller. 200 point bruges ofte i de grafiske kategorier, da opgaverne ofte vil tage relativ lang tid at løse.