Avatar billede ulrich_ Nybegynder
10. juni 2005 - 14:36 Der er 1 kommentar

PC'en kan ikke finde PDA'en

Hej Eksperter..

Jeg har et problem med min PDA.

Hvis laver laver følgende opsætning fungerer det:

1) Installerer Active Sync 3.7
2) Sætter dockingstationen til
3) Sætter PDA'en i

Så installerer den fint nok, og jeg kan oprette et parterskab.

Men hvis jeg laver selv samme setup, bare på en anden PC, så vil den ikke. Det virkede før, og det gør det ikke mere efter reinstallation af styresystemet. Det er lidt noget møg, da jeg er meget afhængig af den. PC'en er med Win XP SP2, fuldt opdateret, og har prøvet at installere usb controllerne forfra :-(

Any suggestions?
Avatar billede badazz Novice
12. juni 2005 - 18:32 #1
hvis du har haft usb cradel´en sat til pc´en mens du installerede styresystem, så er det sket. og den kan derfor ikke fange den når du installerer active sync. men prøv at gå ind i kontrolpanelet, system, hardware, enhedshåndtering, hvis der optræder noget på listen med gult og udråbstegn. evt kaldet ukendt enhed.. så fjern dem. husk at fjerne craclen fra pc´en som det første, hvis du sletter dem med udråbstegn. og geninstallerer acrive sync, så burdte det køre igen..