Avatar billede harnovharno Nybegynder
10. juni 2005 - 14:09 Der er 6 kommentarer

Nyt Bundkort: A8V Deluxe-win Boot Screen / genstart (uanset valg)

jeg har lige købt et nyt bundkort (A8V Deluxe) jeg har sat det i og det hele, men når jeg når til windows boot skærm genstarter den bare efter udløbstiden på 30 sek. (hvor windows normalt ville have startet op i normal tilstand) og det er uanset hvad jeg gør. Nogen forslag?

jeg har søgt på google efter svar, flere har samme problem og alle har fået det løst. problemet er bare at jeg ikke har SATA diske jeg køre med IDE. jeg har prøvet at tage en af mine 512 mb ram klodser ud som en forslog på et forum et sted uden held....

derudover sidder mine ram blokke nu i slot A1 OG B1.
og er indlæst som de skal talt op til 1024 i bios.

jeg har disabled SATA og RAID, samt Promise for at skaffe SATA upstarts beskeden af vejen hvor den siger Bios not installed.

den har fundet alle mine diske, men nå ja den genstarter alser. min cpu skulle være understøttet AMD 64 3000+

jeg vil helst undgå at skulle geninstallere jeg har flere ting jeg skal have ordnet først. og der ser også ud til at være problemmer med at boote fra mit dvd/aw drev....
Avatar billede harnovharno Nybegynder
10. juni 2005 - 14:25 #1
jeg har også prøvet at vælge fejlsikret, men den indlæser ikke windows den genstarter bare.... med de andre valgmuligheder får jeg samme rasultat....
Avatar billede ppr Nybegynder
10. juni 2005 - 16:59 #2
Avatar billede harnovharno Nybegynder
10. juni 2005 - 17:25 #3
fandt du det på google? jeg har været på det link før og det har intet at gøre med mit problem, glæm at søge på google efter hurtige svar jeg har været alle links igenem på google....

det er nu lykkedes for mig at nå til boot skærmen hvor den så genstarter, det gjore jeg ved at reparer windows installationen, nu er jeg igang med at installere i en anden mappe. men tror ikke det løser problemet
Avatar billede harnovharno Nybegynder
10. juni 2005 - 17:32 #4
ok det løste problemet at geninstallere windows xp pro.

do får point alligevel, skal lige finde ud af systemet her. jeg har ikke været her længe
Avatar billede harnovharno Nybegynder
10. juni 2005 - 17:35 #5
det kan jeg vist ikke til kommentare (desvære) men skidt med det jeg går ikke selv op i det med point... tak for hjælpen alligevel
Avatar billede ppr Nybegynder
11. juni 2005 - 00:20 #6
hurtige svar kan nogle gange være løsningen når man er kørt fast.....

opret du bare selv et svar og tag dine point.