Avatar billede protoz Nybegynder
10. juni 2005 - 11:20 Der er 11 kommentarer

Computer genstarter med ét bestemt spil

Min computer genstarter / crasher når jeg spillet ét bestemt spil og ingen andre. Når fejl rapporten er afsluttet skriver Mircrosoft:
Crash Cause Unknown: Consider BIOS Upgrade
Men min bios er updateret desværre med den nyeste bios update som producenten har udsendt.
Jeg ved at den ikke genstarter / crasher pga for meget varme
Jeg har tjekket mine gfxkort, chipset drivere og de er også updateret med de nyeste drivere....
Jeg har også prøvet nogle Omega drivere fordi jeg har læst noget om at andre spil bruger noget som hedder Fast Write som åbenbart crasher mange pc'er...
Help Me
Avatar billede huset Praktikant
10. juni 2005 - 11:25 #1
Tjekket om spillet mangler en patch?
Avatar billede majsmarken Nybegynder
10. juni 2005 - 11:39 #3
<huset>: Hørt!!!
Jeg har lige oplevet en anden som havde 30 gule spm. UDEN at have vendt tilbage til noget som helst...
Fik samme smøre...

Såååå - mon vi hører/læser mere fra <protoz> i denne tråd ?
Avatar billede huset Praktikant
10. juni 2005 - 11:49 #4
Vi må også lige give folk en chance :D det er jo ikke sikkert denne opretter vidste dette
Avatar billede protoz Nybegynder
10. juni 2005 - 12:13 #5
Undskyld mange gange jeg ikke er vendt til bare på de fleste af mine spørgsmål, men det kan besvares med at folk ikke har læst mit spørgsmål ordenligt blandt andet og som har svaret noget som jeg allerede havde gjort opmærksom på i spørgsmålet ingen virkning havde. Alle mine spørgsmål nu (undtagen dette) skulle gerne være accepteret/afvist nu
Avatar billede huset Praktikant
07. juli 2005 - 17:04 #6
Mon ikke tiden er moden til en god feedback i denne tråd, eller evt en afslutning i form af lukning af spørgsmålet!?
Avatar billede protoz Nybegynder
26. august 2005 - 22:50 #7
problemet var en .dll fil som blev brugt sammen med directx. Filen hed Eax.dll
1. løsning var at fravælge hardware accel.
2. løsning var at skifte .dll filen ud med en ny fra nettet
Avatar billede protoz Nybegynder
26. august 2005 - 22:50 #8
.
Avatar billede huset Praktikant
27. august 2005 - 09:11 #9
Så luk her
Avatar billede huset Praktikant
11. september 2005 - 07:51 #10
Mon det er på¨tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!
Avatar billede huset Praktikant
06. februar 2006 - 08:32 #11
Mon det er på tide du finder ud af at få givet feedback eller lukket tråden!