Avatar billede stevenrahbek Nybegynder
10. juni 2005 - 10:09 Der er 5 kommentarer og
1 løsning

out of office virker ikke

Har en exhcange 2000 på et 2000 domæne.
Hvorfor virker out of office ikke ? Jeg tror det har virket før....men pludselig gør det ikke mere....?? nogen der ved hvorfor??

Det er meget mærkeligt...det virker internt men ikke når jeg sender en mail fra en konto som ikke findes på domænet....

help pls...
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
10. juni 2005 - 10:25 #1
Ja, der virker godt nok mærkeligt, når det internt system får et response. Jeg har ikke lige løsningen på det problem, men en anden mulighed kunne være at opsætte en regel som sender en besked tilbage til afsender.
Avatar billede karser Nybegynder
10. juni 2005 - 11:44 #2
Det der formentlig er dit problem, er at "Allow out of office responses" option på din exchange server er slået fra!!!

Dette sættes under:
GLOBAL SETTINGS > INTERNET MESSAGE FORMATS
Højreklik på DEFAULT og vælg fanen ADVANCED
Sæt "hak" i "Allow out of office responses" ... så spiller det!
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
11. juli 2005 - 08:54 #3
Lukketid????
Avatar billede karser Nybegynder
15. august 2005 - 14:35 #4
Skal du ikke have denne lukket????
Avatar billede stevenrahbek Nybegynder
01. oktober 2005 - 23:43 #5
jo. sorry
Avatar billede lsskaarup Nybegynder
02. oktober 2005 - 15:12 #6
Du skal acceptere et svar, for at lukke et sprøgsmål. Gøres ved at markerer navnet på personen som har lagt det rigtige svar. Er du ikke tilfreds med svaret eller det ikke har kunnet hjælpe dig, så kan du lukke spørgsmålet ved selv, at lægge et svar og acceptere dette.