Avatar billede laksepote Nybegynder
09. juni 2005 - 23:45 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Printserver opsætning

Jeg har netop instaleret en 4-port router med printserver. Jeg kan få netforbindelse på alle udgange, men ikke komme igennem til printeren. Porten bliver fundet, men jeg strander der hvor win XP beder mig skrive navnet på min printer. Den viser en liste over "delte rintere" her er der linierne "Microsoft windows-netværk" og "MSHOME". Ingen af disse muligheder lader mig komme videre. Hvis jeg prøver installationsprogrammet til printeren, og vælger "netværk" bliver den heller ikke fundet. Installationsprogrammet til routeren registrerer om printeren er online/offline, så der må være hul. Jeg kan bare ikke få windows til at finde den. Har prøvet med 2 forskellige printere, med samme resultat. USB-kablet er fejlfrit !!
Avatar billede ppr Nybegynder
10. juni 2005 - 00:56 #1
hvad er navnet på printserveren?
Avatar billede laksepote Nybegynder
10. juni 2005 - 15:13 #2
Det er en Allnet ALL1295U
Avatar billede ppr Nybegynder
11. juni 2005 - 00:17 #3
http://www.allnetdanmark.com/support.htm

tryk på printserver i menuen tv. det skulle være løsningen.
Avatar billede laksepote Nybegynder
13. juni 2005 - 19:57 #4
Hmm, der havde jeg været forbi, men ikke fundet support-linket. Nogle gange er det ret simpelt. Tak for hjælpen
Avatar billede ppr Nybegynder
15. juni 2005 - 00:05 #5
Det er så lidt, håber du fik løst problemet