Avatar billede claus83 Nybegynder
09. juni 2005 - 21:19 Der er 14 kommentarer og
1 løsning

Gameforum.dk

Hej.

jeg vil høre om i/du er med på at lave Danmarks Bedste og Største
Gameforum hvor vi anmelder spil, screenshot af spil.
Man kan lave gode aftaler med Sony og microsoft om at anmelde ps2 og xbox spil. Jeg ejer Snyd.dk og der kan vi skaffe mange bruger til gameforum.dk er igang med at få lavet et super cool snyd.dk 2.0 og der får gameforum en god plads. jeg ved ikk helt hvor mange personer der skal arbejde på sitet. Jeg mangler en der kan være chef for gameforum og dele opgaver ud og lave alt det en chef gør såsom at lave samarbejds aftaler med forskellige firmaer. Og så mangler jeg en programmør/grafiker til sitet. Men er du bossen der kan magte sådan et projekt så skriv..

Mvh.
Claus Munster

Gameforum.dk Game Not Over

Her er et par af de gameforum der kører nogenlunde godt.
http://www.gamescodes.dk/forum1/default.asp
http://www.dailyrush.dk/boards/
http://forum.console.dk/

Console.dk har samarbejds aftaler med:
GameBits.dk, Microsoft Denmark, DHT Hosting, Ubisoft, Panvison, Vivendi Universal Games, Nordisk Film Interactive, Electronic Arts, Atari

Det kan gameforum.dk os få..
Avatar billede michael-k Nybegynder
09. juni 2005 - 21:30 #1
Det lyder som om du er mere besat af ideen om at du kan få gratis spil, som du så kan vurdere, end selve ideen i at lave et gamer forum og hvad det så indebære.

Jeg sidder med tanken om, om du overhovedet har overvejet hvad der skal til, hvordan det skal se ud, hvordan aftaler skal laves, hvor pengene kommer fra for at drive siden, hvad dine mål er, hvor er du nu i processen. Find selv på flere for der er flere uopklaret spørgsmål end opklaret iht. dit indlæg.

Når det er sagt hvad skal du selv lave ?  altså foruden at spille dine spil som du forhåbentlig får fra firmaerne.....
Avatar billede claus83 Nybegynder
09. juni 2005 - 23:41 #2
Hej Micheal!

Jeg bruger ikk min tid på at game, har ikk tålmodighed til det...
Det jeg søger er en person der kan få gameforum.dk online, lave samarbejds aftaler...
jeg har en server hvor sitet kan ligge på.
Det med hvordan sitet skal se ud osv.. er jo noget vi skal snakke om.

>Når det er sagt hvad skal du selv lave ?

Jeg skal ikk lave så meget..
Når sitet først kører er der ikk meget vedligeholdelse
Avatar billede apoze Nybegynder
10. juni 2005 - 02:09 #3
"Jeg skal ikk lave så meget.."
Ja den kommentar giver os virkelig lyst til at starte projektet med dig. Hvis du hverkan kan håndtere en lederstilling, programmere eller designe hvad skal 'vi' så bruge dig til? Hvorfor så ikke starte et 'gameforum' selv?

Det er ikke for at være negativ men du har et domæne, ja og?

Men held og lykke med sitet.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
10. juni 2005 - 02:17 #4
hvad har du tænkt dig at provisionen for sådan et site skulle være - det er normalt ikke helt billigt...

Kom med et bud, og så skal jeg revurdere

/Kenneth
Avatar billede danic Nybegynder
10. juni 2005 - 13:34 #5
At kode et community er det mindste, jeg er ikke enig i at "når sitet først kører er der ikke meget vedligeholdelse" største delen af arbejde er netop vedligeholdelse.
Avatar billede claus83 Nybegynder
10. juni 2005 - 13:35 #6
Til Kenneth.

Hvad vil du have for at være chef for gameforum.dk? og kan du magte den store opgave?
Jeg regner os med at stribenterne skal have en andel i sitet så de yder deres bedste.
måske skal der være 4 stribenter til playstation PC Xbox Nintendo.

Mvh.

Claus
Avatar billede triple-x Nybegynder
10. juni 2005 - 16:23 #7
hvor kan du kontaktes
Avatar billede claus83 Nybegynder
10. juni 2005 - 21:37 #8
Kan kontaktes på claus@snyd.dk
Avatar billede michael-k Nybegynder
11. juni 2005 - 20:10 #9
Er det ikke nemmere så at sælge domænet, du vil jo kun være en klods om benet på en evt. samarbejdspartner.....?
Avatar billede hardwaretweaker Nybegynder
12. juni 2005 - 13:08 #10
Jeg ejer et gameforum/gamesite her i DK, og det er langt svære end du lige går og tror claus. Og at få aftaler med diverse spiludgivere er ikke bare sådan lige til. De vil have info om stet, også snart du så oplyser dem om at i er nystartet og har 10 besøgende, så skal du ikke regne med de overhovedet svarer...

Og det er svært at holde besøgstallet ved lige...
Avatar billede claus83 Nybegynder
12. juni 2005 - 16:39 #11
Slut.. har fundet en samarbejdspartner.
Avatar billede michael-k Nybegynder
12. juni 2005 - 18:27 #12
Jeg har lige sat og snakket med min dør, det får jeg lige så meget ud af :P

Husk at lukke spørgsmålet.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. juni 2005 - 02:09 #13
allright - held og lykke med projektet! :)

/Kenneth
Avatar billede claus83 Nybegynder
15. juni 2005 - 15:05 #14
Lukket.
Avatar billede 44fire44 Nybegynder
15. juni 2005 - 21:22 #15
^^du har stadig ikke lukket ;)^^