Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
09. juni 2005 - 20:35 Der er 2 kommentarer

Norton antivirusdefinition

Hej. Har problemer med antivirusdefinition, melder "LU1848 couldn't create callback opjekt" når jeg laver LiveUpdate.
Dette sker oftes men af og til går det godt, andre gange går jeg ind på Symantec's webside for hente update som så også til tider virker men som sagt for det meste meldingen "LU1848". Det er en 2002 udgave af Norton Antivirus. Hilsen Leif
Avatar billede halvamatoer Nybegynder
09. juni 2005 - 20:51 #1
gå ind på symantec's hjemmeside og download nyeste version af liveupdate jeg mener version 2.6
Avatar billede leifhemmingsen Nybegynder
09. juni 2005 - 21:16 #2
Tak, jeg var der og downloadede virus definition og det hjalp denne gang, jeg kunne bare ikke se der stod noget med version 2,6 men ellers tak for rådet. Hilsen Leif