Avatar billede allan_je Nybegynder
05. april 2001 - 18:33 Der er 15 kommentarer og
1 løsning

ASPI fejl i win2k

hvordan gør jeg sådan at jeg ikke for en fejlmeddelse i win2k om at der er en aspi fejl jeg  får den både når jeg skal til at installere powerdvd og når jeg bruger cdrwin og fireburner hvad kan der være galt??? jeg har opdateret alt der kan opdateres i windows update
Avatar billede boxter Nybegynder
05. april 2001 - 18:36 #1
Jeg har et ASPI program som jeg tror kan hjælpe dig.
Læg en mail og jeg kan sende det til dig
Avatar billede izex Nybegynder
05. april 2001 - 18:38 #2
Hvis du giver mig din IP skal jeg sende lige det du skal bruge med det samme! ;-)

Har nemlig haft det samme problem...

Filerne fylder ikke over 1mb...
Avatar billede izex Nybegynder
05. april 2001 - 18:42 #3
Hmm jeg tåger...!

IP = MAIL ADRESSE!!!
Avatar billede allan_je Nybegynder
05. april 2001 - 18:42 #4
min mailadresse er MadMax_333@yahoo.com
Avatar billede izex Nybegynder
05. april 2001 - 18:50 #5
fordømt skal lige finde det på en cd... afvent sikkert 10 min...!
Avatar billede allan_je Nybegynder
05. april 2001 - 19:05 #6
den fil jeg foreæøbig har fået står der således om inde på deres hjemmeside Caution:
Do NOT install ASPI32.EXE with Windows 2000, Windows ME, Easy CD Creator 4.x, or with Windows Media Player 7.0. If you have one of these applications (or operating systems), you will be using a different aspi layer that will conflict with the one provided in this file.

Dependencies:
This upgrade requires that either an Adaptec host adapter or an Adaptec version of the ASPI layer be installed on your system

jeg læste det efter programmet sagde at det ikke kunne opdatere aspi filerne fordi der ikke var en aspi host  controler
Avatar billede izex Nybegynder
05. april 2001 - 19:06 #7
ok mail er afsendt med det aftalte!
Avatar billede izex Nybegynder
05. april 2001 - 19:11 #8
Det passer ikke jeg har selv installeret den derhjemme, og det jeg har sendt til dig HJÆLPER... før kunne jeg ikke brænde cd\'s og ikke læse mpg/divx optagelser af CBN og The party osv...!
Avatar billede izex Nybegynder
05. april 2001 - 19:12 #9
husk at læse info.txt som jeg har sendt med!
Avatar billede allan_je Nybegynder
05. april 2001 - 19:20 #10
izex jeg mente de filer jeg modtog fra boxter de filer jeg fik fra dig virkede GENIALT!!! :)
Avatar billede allan_je Nybegynder
05. april 2001 - 19:21 #11
btw hvad er aspi egentlig en ting der styrer cdrom-drevene??
Avatar billede izex Nybegynder
05. april 2001 - 19:23 #12
ja husk bare at læse info så du ved hvad du skal...

ASPI, ved ikke hvad det lige står for, men ja det er noget med driverne til dine cd drev...!
Avatar billede allan_je Nybegynder
05. april 2001 - 19:31 #13
okay takker endnu en gang :)
Avatar billede deadlock Nybegynder
06. april 2001 - 16:43 #14
hey there

Undskyld jeg er så sent på den, men må jeg ikke også få sendt det prog. har også selv probs. med aspi på win2K

de@dlock.topniveau.net

Over and out

Deadlock
Avatar billede allan_je Nybegynder
06. april 2001 - 17:08 #15
sendt
Avatar billede frock Nybegynder
24. april 2001 - 21:44 #16
ASPI = Advanced Scsi Programming Interface