Avatar billede goldenbaek Nybegynder
09. juni 2005 - 00:04 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

hvor køber jeg den billigste mobil?

Hej.
Hvor køber jeg den billigste mobiltelefon?
Avatar billede jvnega Nybegynder
09. juni 2005 - 07:44 #1
Du skulle måske overveje at skrive hvad for en telefon du søger?

Men ellers prøv www.mobilpriser.dk, det er et godt udgangspunkt til at finde mobiltelefoner med og uden abonement.
Avatar billede varmeskud Praktikant
09. juni 2005 - 08:55 #2
den køber du da hos mig. Kan vist godt sælge dig en brugt mobil til 1 kr med lader uden abonement. Men gammel. LOL...

Uddyb det venligst hvad det er du er ude efter.

Ny - brugt
Med - uden abonement

Tjek www.tele2.dk under fritid. Der er faktidsk okay fede mobilér og så koster det i alt faktisk ikke så meget.

Ellers tjek www.dba.dk
Avatar billede stonebaby Nybegynder
10. juni 2005 - 23:02 #3