Avatar billede badazz Novice
08. juni 2005 - 22:37 Der er 2 kommentarer og
1 løsning

Tegner / Grafiker søges til engangsopgave

Jeg søger en tegner / grafiker til at tegne en form for hendelses billede i farver til mig, jeg vil ikke bruge en masse tid her på at forklare hvordan det skal se ud, da jeg ikke ønsker at andre "hukker" min ide. men har du mod på at høre mere om opgaven, så kontakt mig venligst på brian@bp-computers.dk medsend relevante billag på din kunnen..

der er ingen point for denne opgave. da jeg gerne vil betalt for det.

Mvh
Brian
BP-Computers
Avatar billede larsholmgaard_dk Nybegynder
09. juni 2005 - 13:17 #1
Du er velkommen til at kigge mit portfolio igennem på adressen www.larsholmgaard.dk og se om det er grafik i den stil du søger og derefter eventuelt kontakte mig med henblik på din opgave. Jeg går ud fra at dit 'hændelsesbillede' er noget i stil med de 3D illustrationer, animationer osv. jeg har lavet på www.guardia.com?
Avatar billede badazz Novice
10. juni 2005 - 00:06 #2
Tak for alle tilbuddene. jeg har fundet og kontaktet den rette for opgaven. men tillader mig dog at gemme jeres bidrag til evt. senere brug
Avatar billede 3d-designer Nybegynder
11. juni 2005 - 20:26 #3
Hej.

Jeg kigger ikke så tit her på eksperten, men hvis du skulle få brug for en 3d grafiker, så er du velkommen til at kontakte mig!

Portfolio:
http://www.3d-designer.dk/cv2004/portfolio.html

og mailen:
info@3d-designer.dk