Avatar billede compac Seniormester
08. juni 2005 - 21:32 Der er 6 kommentarer og
1 løsning

Irriterende vindue ved opstart

Hver gang jeg starter min kommer der et vindue frem, som handler om Works Suite 2001.
Der står bl.a. Tillykke, Microsoft Works Suits 2001 er allerede installeret på denne pc.....
og så indeholder det nogle knapper hvor man kan vælge Works, Word2000, Picture It! osv.
Hvordan slipper jeg af med dette vindue?
Avatar billede kalp Novice
08. juni 2005 - 21:33 #1
der er sikkert en lillebox med flueben et eller andet sted som du kan fjerne hak i ... undersøg om det evt. skulle ligge under msconfig
Avatar billede compac Seniormester
08. juni 2005 - 21:40 #2
Der er jo mange muligheder under msconfig - er der nogen det har den nøjagtige punkt der skal deaktiveres?
Avatar billede netpxg Nybegynder
08. juni 2005 - 22:04 #3
Har du kigget i "Start menu" -> programmer -> start ? Ellers er det måske en option i programmet, prøv at starte programmet od led efter f.eks "indstillinger" i menuen.
Avatar billede shawnoliver Nybegynder
09. juni 2005 - 14:36 #4
Prøv lige at fortælle hvad der ligger i din msconfig eller send en mail shawn@maccure.dk med et screendump så skal kigge på det og evt. sige hvis der er andre ting der med stor fordel kan fjernes
Avatar billede tomb3 Nybegynder
11. juni 2005 - 00:45 #5
Hent Hijackthis > http://files4.majorgeeks.com/files/d3779a48ccf8e469f915ffdbc55f6e2e/spyware/hijackthis.zip

Åben programmet> [SCAN] > sæt et hak i vinduet (Hedder sikkert noget med WorksSuit) > tryk 'Fix cheked'

Nu vil vinduet ikke åbne når Windows startes.
Avatar billede compac Seniormester
21. juli 2005 - 17:05 #6
nej, computeren er ikke tilsluttet nettet (og har alddrig været det).
Avatar billede tomb3 Nybegynder
22. juli 2005 - 00:24 #7
Har du prøvet Hijackthis?