Avatar billede rahzel Nybegynder
08. juni 2005 - 18:03 Der er 4 kommentarer og
1 løsning

Webspeed med trådløst

Hej.

Jeg har en acer bærbar computer(Travelmate 2300). Jeg har netop nu købt en trådløs router til mit kabelinternet-webspeed. Men ved ikke om den virker til mit internet. Hvordan bør den kobles op. Jeg har ikke købt noget trådløst netkort, men har hørt det skulle være bygget ind i den bærebare allerede.
200 point hvis problemet løses.
Avatar billede logsuppe Nybegynder
08. juni 2005 - 18:09 #1
Hvis bærbaren er med indbygget trådløst netkort, er det bare at plugge dit indgangskabel i din wan-indgang på routeren. En kort setup og det skulle køre...
Avatar billede rahzel Nybegynder
08. juni 2005 - 18:10 #2
Jo tak. Men hvordan sætter man det op ? :-S
Avatar billede rahzel Nybegynder
08. juni 2005 - 18:11 #3
hvordan ved jeg at der er indbygget netkort i ? Der står noget med

"Interoperable with IEEE 802.11b/g standards, and provides robust Wi-Fi Protected Access WPA"
Avatar billede draco999 Nybegynder
08. juni 2005 - 18:51 #4
bare lige hurtigt men på en bærbar med inbygget WLAN så findes der somrelt en knap du kan trykke på for at Aktiver det fx på min er det  hold FN nede og tryk F1
Avatar billede rahzel Nybegynder
09. maj 2009 - 15:53 #5
gammel tråd