Avatar billede robotten Praktikant
08. juni 2005 - 16:00 Der er 8 kommentarer og
1 løsning

Guide til 2003 webserver

Hej

Kan ikke rigtigt finde en god guide til opsætning af en webserver på en 2003 server (ikke web edition).

Kan I?
Avatar billede screem_brille Novice
08. juni 2005 - 16:28 #1
det er nu ellers ret nemt uden en guide, i kontrol panelet -> administration -> Configure Your Server Wizard vælge http server (ellers hedder det web server, kan jeg ikke lige huske), så installeres den automatisk, derefter dukker der et nyt ikon op, som hedder "Internet Information Services (IIS) Manager" der rettes / ændres alt for http serveren.
Avatar billede azzodiac Nybegynder
08. juni 2005 - 16:28 #2
http://www.windowsnetworking.com/articles_tutorials/Windows_2003/
På denne side er der en del artikler om emnet.
Avatar billede robotten Praktikant
09. juni 2005 - 08:15 #3
azzodiac>> Kan ikke finde noget omkring webserver på dit link?
Avatar billede robotten Praktikant
20. juni 2005 - 17:51 #4
Nå, det findes der ikke umiddelbart en step-by-step løsning til. IDG har heller ikke nogle hæfter om dette emne.
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 19:44 #5
Avatar billede robotten Praktikant
23. juni 2005 - 20:00 #6
Den ser rigtig god ud, og omhandler lige det jeg står og mangler. Kunne ikke finde den i første omgang, og azzodíac fulgte aldrig rigtigt op. Men kan da lige give lyd, hvis der skal noget pointoverførsel igang, så kan alle få :)
Avatar billede screem_brille Novice
23. juni 2005 - 22:54 #7
grunden til den manglende opfølgning skyldes vi først igår er begyndt at modtage mails igen, deres mail system gik ned omkring den 31-5, så siden den dag har man ikek fået emails ved nye indlæg, personligt har jeg modtaget ca 1600 email som ellers burde være kommet fra den 31-5 til dags dato.
Avatar billede azzodiac Nybegynder
23. juni 2005 - 23:42 #8
Så var jeg der. :)
Avatar billede robotten Praktikant
24. juni 2005 - 16:56 #9
Og I kan gå ind her:
http://www.eksperten.dk/spm/628295