Avatar billede minipod Nybegynder
08. juni 2005 - 15:26 Der er 9 kommentarer

Trådløst netværk driller

Har netop udskiftet mit trådløse pci-kort D-link dwl-520+ med et netgear WG111 (USB), da jeg ikke kan komme på nettet. Det virker som om at netgears software konflikter med windows trådløse konfiguration. Det mærkelige er at netgears ikon i nederste højre hjørne af skærmen  lyser grønt og siger at der er hul igennem, mens windows trådløse netværksikon står og søger og søger efter signal. Det var også samme problem, jeg havde med D-link kortet.

Hvor kan jeg gå ind og rette?
Avatar billede minipod Nybegynder
08. juni 2005 - 15:41 #1
Signalstyrken er meget høj, mens der siges ingen eller begrænset forbindelse når man åbner status for trådløs netværksforbindelse...
Avatar billede kenp Novice
08. juni 2005 - 23:31 #2
kontroller din krypterin gog din mac-filtrering.
Avatar billede minipod Nybegynder
22. juni 2005 - 22:53 #3
Hvordan gør jeg det?
Avatar billede kenp Novice
23. juni 2005 - 14:16 #4
ved at logge ind i din router også kontroller eom du har sat det rigtigt.
Avatar billede minipod Nybegynder
23. juni 2005 - 22:07 #5
øh, hvad skal der stå, hvis det skal stå rigtigt? Jeg har også en bærbar der kører trådløst, den fungerer upåklageligt...
Avatar billede kenp Novice
23. juni 2005 - 22:15 #6
Du må da vide hvad du har aktivet af sikkerhed... samt evt koder så du kan taste det korrekt in dpå den anden computer.
Avatar billede minipod Nybegynder
23. juni 2005 - 22:22 #7
Jo, det ved jeg også. Men jeg har hul igennem, men det går tit meget langsomt.
Avatar billede kenp Novice
24. juni 2005 - 15:20 #8
øhh hvis du har hul igennem og du kan komme på nettet så virker det jo også...

så kan det være andet på din computer som brænser hastigheden... med hvilken hastighed kan du da flytte filer mellem dine computere trådløst.
Avatar billede minipod Nybegynder
10. september 2005 - 20:08 #9
Reinstallerde Xp og så virkede det...