Avatar billede lbaad Nybegynder
08. juni 2005 - 13:18 Der er 1 løsning

Lang eksekveringstid på en bestem mapping

Hej

Jeg har et problem i mit datawarehouse.
Når en bestemt mapping kører, så tager det ca 6 timer. det er en mapping, som før har taget ca 10 minutter. jeg ved ikke hvad der er gået galt udover, at der en dag er kommet med nogle fejl.
02:46:56 SQL> execute usage_chn_pro_day_map_2.main;
BEGIN usage_chn_pro_day_map_2.main; END;

*
FEJL i linie 1:
ORA-20102: Fatal error or maximum number of errors exceeded
ORA-06512: ved "DW.USAGE_CHN_PRO_DAY_MAP_2", linje 1645
ORA-06512: ved "DW.USAGE_CHN_PRO_DAY_MAP_2", linje 1684
ORA-06512: ved linje 1

Herefter så er det gået helt galt, og det tager nu 6 timer, at eksekvere mappingen.

Jeg kan ikke vise jer, hvad der står i linie 1645 og 1684, da jeg ikke ved hvordan jeg ser dette.

Håber i kan hjælpe.
Mvh
Lars
Avatar billede lbaad Nybegynder
16. juni 2005 - 10:54 #1
Har selv fundet ud af det.
Måden var, ringe til oracle, og de guidede mig igennem til at lave ORDERED på mappingen. Lukker spm.