Avatar billede weje Nybegynder
08. juni 2005 - 12:00 Der er 3 kommentarer og
1 løsning

Ignorer Gendannet dokument

Har haft et dokument på skrivebordet, og så er PC gået ned. Har efter start af Word, gendannet dokument uden problemer. Har derefter printet og slettet dokumentet. Hver anden gang Word startes siger den nu at der er et gendannet dokument. Originalen og det gendannede. Jeg kan åbne begge dokumenter (de er begge tomme) Kan gemme begge dokumenter, uden problemer. Men de bliver ved med at ligge som gendannede dokumenter.

Prøver man at lukke word, spørger den om man vil have besked næste gang, siger man ja, får man besked :) siger man nej, kommer den med en fejl om at den ikke kunne læse filen.

Jeg har prøvet følgende:
Lave et dokument med samme navn, samme sted.
Søge i Reg efter dokument.
Afinstalleret Word, installeret igen.
Intet virker, hver anden gang Word åbnes, kommer den med gendannede dokumenter.

/Weje
Avatar billede hostgirl Nybegynder
08. juni 2005 - 15:28 #1
Start word. Klik på funktioner -> vælg instillinger -> vælg fanebladet Filplaceringer.

Marker herefter: "Filer til automatisk gendannelse" Nu kan du se hvor Word gemmer de filer der skal til automatisk gendannelse, find mappen i stifinder og slet dem, eller klik på rediger og se om du kan slet dem den vej...

Håber det kan løse problemet...
Avatar billede hostgirl Nybegynder
08. juni 2005 - 15:28 #2
De vil typsik ligge i din personlige profil hvis du har win xp
Avatar billede lwi Nybegynder
10. juni 2005 - 08:04 #3
Bemærk, at den folder, filen ligger i ofte er skjult. Så slå show hidden files and folders til.
Avatar billede weje Nybegynder
24. juli 2007 - 13:16 #4
hostgirls løsning virkede ikke. Spørgsmålet er ikke relevant længere.. (geninstallation)