Avatar billede 7a300707 Nybegynder
07. juni 2005 - 19:51 Der er 3 kommentarer

min computer fryser

Hej min computer fryser når jeg spiller det er lige meget hvilket spil det er så fryser den har lige sat et RAM i den og alt andet var i den når jeg købte er det nogen som ved hvorfor den gør det så skriv gerne og hvis i vil vide hvad dele der sidder i den så skal i bare spørge
Avatar billede _hexokain Nybegynder
07. juni 2005 - 22:37 #1
Det er god ide at oplyse, hvad din com indholder(hvilket system du køre med) i dit indlæg.
Elers sker der bare det at der ikke er nogen der svarer.
Held og lykke:)
Avatar billede ejoergensen Nybegynder
14. juni 2005 - 14:50 #2
Hvad blev det til? skal du have hjælp, skal der flere oplysninger på bordet. Ellers luk spørgsmål
Avatar billede 7a300707 Nybegynder
26. august 2007 - 18:04 #3
lukket spørgesmål