Avatar billede knuspar Nybegynder
07. juni 2005 - 18:00 Der er 1 løsning

get header info?

Hej,

lad mig start med at sige, asp er ikke noget jeg har gjort ret meget i, men jeg ser dog muligheder i det ;)

Mit spørgsmål er kort og godt, hvis jeg har oprettet en a record som hedder *.domain.tld som peger på min webserver. Hvordan laver man så i asp så at den viser hvad for en side man har forsøgt at tilgå?

Altså,

eks. 1:

jeg forsøger at åbne testing.domain.tld

så vil jeg gerne der skal stå på siden : du har forsøgt at åbne testing.domain.tld den er der ingen side defintere for la la la.

eks. 2:

jeg forsøger at åbne aspkandether.domain.tld

så vil jeg gerne der skal stå på siden : du har forsøgt at åbne aspkandether.domain.tld den er der ingen side defintere for la la la.

Det er formentlig ret let, men jeg aner det ganske simpelt ikke :)

Be om hjælp =)
Avatar billede knuspar Nybegynder
08. juni 2005 - 12:57 #1
Nå .. jamen .. så må man selv rode emd det jo :

<head>
<title><%= Request.ServerVariables("http_host") %> Is not configured on this server</title>
</head>
<body>
<p>
You have requested the page <b><%= Request.ServerVariables("http_host") %></b>, this
particular page is not configured on this server.
<br>
If you think this is an error, contact the administrator of the server.
</p>

så virker det skidt ;)

Tark for det Brian youknowwhoyouare :D