Avatar billede it-elev Nybegynder
07. juni 2005 - 08:56 Der er 1 kommentar og
1 løsning

Skift mellem Netkort med bat fil

Findes der en Bat (eller måske to) hvor man kan Disable et netkort?

SENARIO: Når nu en bruger kommer med sin bærbare, og kobler LAN står og den så finder det trådløse Det vil jeg gerne kunne lave en BAT der kan disable det netkortet med. Måske er BAT ikke løsningen det ved jeg ikke.....

Kan I hjælpe mig??
Avatar billede bjuhl Nybegynder
07. juni 2005 - 12:31 #1
Det er ikke sådan lige til, men det kan laves via vbscript og et microsoft program der hedder devcon.

Se mere her:
http://techrepublic.com.com/5208-6230-0.html?forumID=82&threadID=163132&messageID=1761366
Avatar billede it-elev Nybegynder
08. juni 2005 - 08:35 #2
Det virker sgu, tak for det.

Her har du lidt p og more dig for