Avatar billede zonkerens Nybegynder
07. juni 2005 - 00:25 Der er 8 kommentarer

Vurdering af newline.dk

Er oppe i en IT-case om newline, og vi har som problem at deres hjemmeside er fuld af mangler.

Ville gerne høre nogle menninger fra jeres side, mest hvad der er dårligt.. Ville være til rigtig meget hjælp.

På forhånd mange tak..
Avatar billede musicchart.dk Nybegynder
07. juni 2005 - 00:29 #1
tjaa... 1. punkt:
http://newline.dk/ >> Bad Request (Invalid Hostname)
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. juni 2005 - 00:40 #2
LOL, prøv at sætte www foran ;-)
Avatar billede old-faithful Praktikant
07. juni 2005 - 00:45 #3
Tja, det er måske en lidt "tung" side hvis man ikke har den hurtigste forbindelse. Derudover er det en ret avanceret side, så det er ikke sikkert at alle browsere kan læse siden.
Avatar billede foxmulder58 Praktikant
07. juni 2005 - 02:02 #4
zonkerens!,

Her kommer kritik:

1. Kan du ikke lave den preloader om sådan passer lidt bedre med designet..den er alt for stor som den er nu.

2. Siden har flotte flash animationer inden man kommer ind på selve siden (flot arbejde)

3. Siden hvor man kan logge sig ind valideres fint i Internet Explorer og i Mozilla Firefox, nok de mest anvendte browsere på markedet (mener jeg, er ikke sikkker).

4. Siden har et anderledes design hvilket er godt så bliver den bedre husket.

5. Den dynamiske menu er transparent måske ALT for transparent.

At i alt en god idé og virker som en god side i sin helhed.

mvh
Mads
Avatar billede domaz.dk Novice
07. juni 2005 - 09:36 #5
meget flot intro med nogle flotte farverige billeder (kan specielt lide det sidste med hender løber og alle de lyn) men når man så kommer ind på selve siden er der en meget stærk kontrast mellem det helt sorte og det helt hvide som i har skrevet teksten...

ellers er det faktisk et lækkert design, meget nyskabende... men menuen er alt for transperant som os bliver nævnt af fox...
Avatar billede zonkerens Nybegynder
07. juni 2005 - 09:49 #6
okay mange tak..

Synes i at skriften er for lille på siden, og burde kataloget ikke være en integreret del af hjemmesiden istedet for en pdf fil?

ellers noget andet nagativt?
Avatar billede old-faithful Praktikant
09. juni 2005 - 17:07 #7
Kataloget bør helt klar være en integreret del af siden. Dette skyldes at det ikke er alle der har 1) Adobe Reader 2) der virker 3) en hurtig forbindelse til download af store pdf'er. Jeg kender flere som finder det ekstremt irriterende når noget kun er i PDF-format.
Avatar billede deetox Nybegynder
22. juni 2005 - 12:30 #8
det her er ikke lækkert at se på, sen smutter lige igennem designet

www.newline.dk/?id=399